کد خبر: ۱۰۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶

پشت پرده تبریک نوروزی غول‌های پرورش اندام جهان

مربى ایرانی و داور بین المللى فدراسیون جهانى بدنسازى از برخی اهداف غول‌های عضله دنیا در پی تبریک نوروزی آنان به ورزشکاران ایرانی پرده برداشت.

به گزارش شیرازه، اکبر خزایى مربى و داور بین المللى فدراسیون جهانى بدنسازى اظهار داشت:  امسال به بهانه تحویل سال جدید، شاهد تبریک برخى بزرگان و قهرمانان مسترالمپیا همچون فلکس ویلر، شان رى و هانى رامبد به ایرانیان بودیم.

این مربى و داور بین المللى فدراسیون جهانى بدنسازى درباره دلایل این تبریک عنوان کرد: اگر این افراد دوستدار مردم ایران بودند چرا زمان اعمال تحریم‌هاى آمریکا علیه مردم ما حمایت خود را علنأ اعلام نکردند و چرا زمان تصمیمات غیرانسانی اخیر ترامپ علیه مردم ایران در اینستای خود بیانیه اى ندادند.

خزایى  ادامه داد: به نظر بنده در ستاره بودن این افراد شکى نیست ولى از آنجا که این افراد شور بدنسازى و استقبال از آن را در ایران بسیار عالى می‌بینند و خودشان تقریباً در حال بازنشستگى هستند و فاصله نزدیک به دو دهه اى از صحنه رقابت‌ها دارند سعى می‌کنند با این اقدام به نوعى به جامعه بزرگ بدنسازى ایران کانکت شوند تا بلکه لاین بیزینسى از قبیل برگزارى سمینار، فروش مکمل‌هاى غذایى و ...براى خود باز کنند.

این داور بین‌المللی فدراسیون جهانی IFBB خاطرنشان کرد: برخى از حرفه اى‌هاى دنیا که شرایط اینچنینى و بلکه از نظر معلومات از این افراد بسیار بالاتر هم هستند، بارها براى آمدن به ایران و برگزارى سمینار به بنده پیام داده و اعلام آمادگى کردند ولی نکته قابل اشاره این است در بین نامبردگان فوق - «هانى رامبد» یک ایرانى اصل است که انتهاى پیام تبریک خود اشاره اى به این داشته که به‌زودى منتظر مکمل‌هاى فلان کمپانى در ایران باشید.

 منبع: تسنیم

 

نظرات بینندگان