کد خبر: ۱۰۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶
مدیر کل تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی در گفتگو با شیرازه:

در بازار با کمبود میوه و اقلام مورد نیاز مردم مواجه نیستیم / محصولات عرضه شده دارای کیفیت خوبی هستند

رحیمی با اشاره به اینکه اقلام توزیع شده از کیفیت خوبی برخوردار هستند، افزود: الان در بازار کمبود نداریم و در صورت نیاز، محصولات مورد نیاز مردم را عرضه خواهیم کرد.
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با اظهار اینکه توزیع و عرضه محصولات مورد نیاز مردم در بازار با نظارت کامل انجام می شود، گفت: توزیع اقلام در ایام نوروز بر حسب نیاز مردم صورت می گیرد.

هدایت الله رحیمی مقدار توزیع و قیمت میوه را اینگونه اعلام کرد: پرتقال تا کنون 2450 تن و با قیمت کیلویی 3500 تومان در قبل و بعد از عید به دلیل کیفیت بهتر با قیمت کیلویی 3800 تومان و 1750 تن سیب با قیمت کیلویی 3000 تومان در اختیار مردم قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 1800 تن برنج هندی با کیلویی 3800 تومان در بازار توزیع شده است، قیمت گوشت قرمز را 21 هزار و 900 تومان اعلام کرد و اظهار داشت: در ایام نوروز 60 تن گوشت گوساله منجمد با قیمت ذکر شده نیز در بازار در اختیار مردم قرار داده ایم.

مدیر کل تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به ارزان بودن نرخ مرغ، گفت: اجازه توزیع مرغ نداده ایم و تنها در جاهای محدودی که قیمت مرغ بیش از 7500 تومان بوده است توزیع داشته ایم.

رحیمی با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح بازار برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: با واحد نظارت و بررسی برای جلوگیری از هر گونه تخلف، هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اقلام توزیع شده از کیفیت خوبی برخوردار هستند، افزود: الان در بازار کمبود نداریم و در صورت نیاز محصولات مورد نیاز مردم را توزیع خواهیم کرد.
 

انتهای پیام/
نظرات بینندگان