کد خبر: ۱۰۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۳ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶
مدیرکل اوقاف فارس در گفتگو با شیرازه:

وقف 120 میلیاردی خیر نیک اندیش شیرازی بهترین خبر سال 95 بود /در بحث اقتصاد مقاومتی سرمایه‌گذاری‌هایی از قبل موقوفات داشته‌ایم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: اقدامات همکاران ما در بحث اقتصاد مقاومتی خوب بود و توانستیم در این زمین سرمایه‌ گذاری‌ هایی از قبل موقوفات داشته‌ باشیم.
به گزارش شیرازه، روزهای پایانی سال 95 به سراغ مسئولان استان فارس رفتیم تا بهترین و تلخ ترین خبر سال را از زبان آن ها بشنویم. 

حجت الاسلام سید عباس موسوی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، بهترین خبر سال گذشته را ده میلیارد تومان وقف آقای کاظمی برای ساخت مجتمع خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار عنوان و اظهار کرد: این خیر نیک‌اندیش در سال گذشته بیش از 120 میلیارد تومان وقف با نیت‌های جدید از جمله توسعه علم و فناوری، کمک به ایتام، کمک به سالمندان، کمک به نخبگان دانشگاهی و حوزوی داشتند.

وی بدترین خبر سال گذشته را خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دانست و درخصوص بهترین خبر سال 96 اظهار امیدواری کرد که امسال سال سلامتی و ظهور آقا امام زمان(عج) باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با بیان اینکه در بحث اقتصاد دانش‌بنیان کارهایی انجام داده‌ایم، گفت: اقدامات همکاران ما در بحث اقتصاد مقاومتی خوب بود و توانستیم در این زمین سرمایه‌ گذاری‌ هایی از قبل موقوفات داشته‌ باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اولویت‌های کاری اوقاف و امور خیریه فارس را برشمرد و گفت: حفظ و حراست و اجرای امینانه نیت واقفین، اخذ اسناد مالکیت موقوفات، ساخت و ساز و توسعه بقاع متبارکه و سر و سامان دادن نیروی انسانی از جمله اولویت‌های اداره کل اوقاف امور خیریه در سال جدید می‌باشد.

حجت‌الاسلام موسی ضمن تصریح اینکه ممکن است در سال گذشته وعده‌هایی داده باشیم که نتوانستیم به آن عمل کنیم، گفت: تعطیلات نوروز در استان فارس هستم و از بقاع متبرکه استان بازدید می‌کنیم.

نظرات بینندگان