کد خبر: ۱۰۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
شهردار قیر خبر داد:

خسارت 1 میلیاردی سیل به شهر قیر/ در شهرک الهادی و بولوار عشایر با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم

شهردار قیر گفت: پیش بینی می کنیم که سیلاب شب گذشته در شهر قیر، بالغ بر یک میلیارد تومان خسارت به زیرساختهای شهری وارد کرده است و احتمال افزایش این رقم نیز وجود دارد.
به گزارش شیرازه، منصور صالحی شهردار شهر قیر در گفت و گو با خبرنگار پرگون درباره سیلاب شب گذشته در این شهر، گفت: پیش بینی می کنیم که سیلاب شب گذشته در شهر قیر، بالغ بر یک میلیارد تومان خسارت به زیرساختهای شهری وارد کرده است و احتمال افزایش این رقم نیز وجود دارد.


وی افزود: سیلبند شهرک الهادی با خسارات زیادی روبرو شده است که در حال حاضر نیروهای شهرداری و همچنین ماشین آلات ما درحال پاکسازی این مناطق هستند.

صالحی اضافه کرد: بارندگی شب گذشته، خسارات زیادی به فضای سبز در سطح شهر و همچنین تک لبه ها، زیرساختها و دیگر تأسیسات شهری وارد آورده است.

وی افزود: در غرب شهر قیر با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم که این مشکلات باعث بروز سیلاب در بولوار عشایر می شود، همچنین مردم این منطقه نیز با ارسال یک طومار به شهرداری تقاضای رسیدگی به زیرساخت های بولوار عشایر را دارند.

شهردار قیر اضافه کرد: از فرماندار محترم شهرستان به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران تقاضا دارم با توجه به مستندات موجود و ضرورت های مشهود، از درآمد 2 درصدی نفت و یا از طریق اعتبارات دولتی برای تأمین خسارات سیلاب، برای برطرف کردن مشکلات مناطق سیل گیر شهر قیر از جمله شهرک الهادی و بولوار عشایر همکاری لازم را بعمل آورند.
انتهای پیام/

منبع: پرگون

نظرات بینندگان