کد خبر: ۱۰۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶

آغاز ثبت نام بزرگترین اعتکاف جوانان کشور

متقاضیان پس از پیش ثبت نام با دریافت "کد پیگیری" و ارائه آن در روز ثبت نام، با کمترین زمان ممکن می توانند کارت ورودی اعتکاف (وصال کارت هوشمند) را دریافت کنند.
معاون فرهنگی کانون رهپویان وصال شیراز در گفتگو با شیرازه، با بیان اینکه این مجموعه فرهنگی برای نوزدهمین سال پیاپی، بزرگترین اعتکاف جوانان کشور را برگزار می کند، گفت: ایام برگزاری این مراسم معنوی 22، 23 و 24 فروردین سال جاری خواهد بود.

لازم به ذکر است علاقمندان سنین 14 الی 45 سال  جهت شرکت در این مراسم معنوی می توانند در روزهای ذکر شده با مراجعه به حسینیه سیدالشهداء رهپویان وصال واقع در بلوار پاسداران، خیابان شهید آقایی ثبت نام بعمل آورند.

احد پاریابی زمان ثبت نام را چهاردهم و پانزدهم فروردین ماه اعلام کرد و اظهار داشت: پیش ثبت نام برادران از طریق اینترنتی هم اکنون  تا ساعت 24 روز 13 فروردین انجام می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: متقاضیان پس از پیش ثبت نام با دریافت "کد پیگیری" و ارائه آن در روز ثبت نام، با کمترین زمان ممکن می توانند کارت ورودی اعتکاف (وصال کارت هوشمند) را دریافت کنند.

روابط عمومی کانون فرهنگی رهپویان وصال با بیان اینکه مبلغ ثبت نام 45 هزار تومان است، گفت: در سال جاری میزبان 10 هزار نفر معتکف خواهیم بود؛ همچنین ادامه ثبت نام در صورت داشتن ظرفیت، هفدهم فروردین در مکان ذکر شده و با قیمت 60 هزار تومان انجام می شود.

پاریابی اهم مراسم هایی که در ایام البیض توسط این مجموعه فرهنگی برگزار می شوند را اینگونه برشمرد: در روزهای اول تا سوم علاوه بر برپایی محافل قرآنی و برگزاری مراسم سابق از جمله اعمال ام داوود، یادواره شهدای رهپویان وصال را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه روز اول همزمان با ولادت حضرت علی علیه السلام جشن خواهیم داشت، بیان کرد: مراسم های دیگری چون سوگواری وفات حضرت زینب سلام الله علیها  و در صورت اعلام آستان احمدی و محمدی بزرگداشت شاهچراغ را نیز برگزار می کنیم.

معاون هماهنگی کانون فرهنگی مذهبی رهپویان وصال در انتها بیان کرد: علاقمندان کمک به این مراسم پرفیض و معنوی می توانند با شماره تلفن 09171003868 تماس بگیرند.

آغاز ثبت نام بزرگترین اعتکاف جوانان کشور



انتهای پیام/
نظرات بینندگان