کد خبر: ۱۰۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶

آب پاکی وزیر روی دست نماینده کازرون/ وزیر نیرو: با وضعیت فعلی تا 35 سال دیگر هیچ طرحی اجرا نخواهد شد

نماینده مردم کازرون گفت: وزیر نیرو در مورد اعتبار برای پروژه های کازرون می گوید ما هزینه کارکنان خود را هم نداریم و چنانچه این روند ادامه داشته باشد تا 35 سال آینده، هیچ طرحی اجرا نخواهد شد.
به گزارش شیرازه، حسین رضا زاده نماینده شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی  در جلسه شورای اداری بخش  خشت با بیان اینکه اعتبارات مالی دولت بسیار کم است گفت: وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست، و با این شرایط دولت نمی تواند حداقل یارانه و حقوق کارمندان  را پرداخت نماید.

وی با اشاره به انتظارات به حق مردم از مسولین، افزود: هدف از تشکیل این جلسات بیان مشکلات باشد نه ارئه گزارش کار و بیان اقدامات مسئولین چرا که لازم است نماینده مردم از کاستی ها خبرداشته باشد تا در رفع آنها قدم بردارد.

رضا زاده  گفت: اکنون طرح هایی چون سد نرگسی، پیشرفت 75 درصدی  دارند اما ادامه پروژه یا بهره برداری از  این طرح ها با توجه به نبود اعتبارات دولت سخت است.

وی با بیان اینکه در گفتگو با وزیر نیرو نتیجه خوبی دریافت نکرده است گفت: وزیر نیرو در مورد اعتبار برای پروژه های کازرون می گوید ما هزینه کارکنان خود را هم نداریم و چنانچه این روند ادامه داشته باشد تا 35 سال آینده، هیچ طرحی اجرا نخواهد شد.

عضو کمسیون قضایی مجلس ،بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را فوق العاده مهم عنوان کرد و گفت: ما باید کاری کنیم که مردم به نظام اعتماد داشته باشند و اصل هم این است که خطا نکنیم.
 
نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی با تشکر از تلاش های انجام شده در بخش خشت افزود:  یکی از نیاز های ضروری بخش خشت در کنار  برنامه احداث سد، ایجاد صنایع تبدیلی و حمایت از سرمایه گذران است که با انجام آن معضل اشتغال کمتر خواهد شد.

در ادامه سید کمال علوی فرماندار کازرون، با بیان طرح های انجام شده در سطح شهرستان کازورن، پروژه پست 66 کیلووات برق، تخصیص 200 میلیون تومان جهت آزمایشات مربوط به سطح چروم و جذب اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومانی برای جاده سد چروم _ رودک_کمارج، اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ی کازرون _ کنارتخته   و تکمیل و تخصیص اعتبار برای مجموعه ورزشی خشت را از جمله طرح های مهم بخش های خشت و کنارتخنه برای سال 96  عنوان کرد.

از حاشیه های این جلسه تاخیر 90 دقیقه ای، نمیانده بود   که موجب نارضایتی برخی  مسولین شد.


منبع: کازرون خبر
نظرات بینندگان