کد خبر: ۱۰۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶

خاطرات تلخ و شیرین فرمانده انتظامی استان فارس در سالی که گذشت

سردار گودرزی آرامش مردم و دیدن لبخند رضایت بر روی لبانشان را شیرین ترین لحظات دوران خدمت و زندگی نیروی پلیس بیان کرد.
فرمانده انتظامی استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، به تداعی خاطرات تلخ و شیرینش در سالی که گذشت پرداخت و بیان کرد: آرامش مردم و دیدن لبخند رضایت بر روی لبانشان از شیرین ترین لحظات دوران خدمت و زندگی نیروی پلیس است.

سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: زمانی که مردم از ما قدردانی می کنند و ما نمره قبولی می گیریم خستگی و سختی های کارمان را فراموش می کنیم.

وی در خصوص خاطرات تلخش با اشاره به اینکه سال قبل در راستای مبارزه با مواد مخدر تلفات ناگواری به نیروی انتظامی وارد شد، می گوید: سخت ترین لحظات را با شنیدن خبر شهادت چند نفر از همکاران و همسنگرانمان در درگیری با سوداگران مرگ پشت سر گذاشتیم.

رئیس پلیس استان فارس با بیان اینکه سوداگران مرگ و کسانی که فتنه و تاکتیک استکبار جهانی مواد مخدر دارند جوانان ما را آلوده می کنند، تصریح کرد: همکاران عزیز من در این شرایط سر از پا نمی شناسند تا بتوانند این افراد را دستگیر کنند.

گودرزی در ادامه با اشاره به بی توجهی برخی از مردم در درگیری هایی که به وجود می آید، گفت: عدم رعایت و توجه مردم در درگیری ها که بعضا تیراندازی نیز می شود سختی کار ما را بیشتر می کند چرا که ممکن است مردم آسیب ببینند.

این فرمانده پلیس با ابراز تاسف از شنیدن خبر خودکشی یک نوجوان 16 ساله با کلت در اواخر سال 95، اظهار داشت: این خبر از تلخ ترین اخبار سال گذشته بود؛ حدود ساعت 5 و نیم صبح گزارش خودکشی این نوجوان به دستم رسید، در آن لحظه از شدت ناراحتی اشک ریختم.

وی با عنوان اینکه این نوجوان 16 ساله در نامه ای خطاب به مادرش نوشته بود که مادر لپ تاپ و دیگر وسایلم را به دیگران بدهید ای کاش پدر داشتم و اینگونه نمی شد، افزود: تلخی این خبر قلب همه ما را به درد آورد.



انتهای پیام/
نظرات بینندگان