کد خبر: ۱۰۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶

صدرنشینی برق نوین شیراز در لیگ دو فوتبال کشور

تیم فوتبال برق نوین شیراز در پایان هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور صدرنشین شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه هفته سوم از مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور با صدرنشینی نماینده شیراز به پایان رسید.
این هفته از رقابت ها عصر دیروز با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد که در مهمترین دیدار تیم فوتبال برق نوین شیراز از ساعت 15:45 دیروز در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز میزبان شهرداری ماهشهر بود.

برقی ها که به تازگی سرمربی خود را تغییر داده اند با بازگشت دوباره وحید رضایی به نیمکت خود، نظم و روحیه از دست رفته را دوباره بدست آورده اند و با ثبات بیشتری بازی های خود را دنبال می کنند.

این دیدار حساس نیز با برتری نسبی برقی های شیراز دنبال شد و در نهایت موفق شد با گل های وحید شاکری و رسول بهاروندی در مقابل تنها گل تیم شهرداری (سجاد قنواتی) بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برساند.

در پایان هفته سوم این رقابت ها تیم فوتبال برق نوین شیراز با کسب 6 امتیاز در صدر جدول جای گرفته و تیم شهرداری ماهشهر نیز با کسب 2 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

مرحله نهایی رقابت های فوتبال دسته دوم کشور با شرکت 12 تیم در 2 گروه برگزار می گردد و در پایان این مرحله تیم های نخست هر گروه جواز حضور در لیگ دسته اول کشور را در سال جاری کسب خواهند کرد. با توجه به روند نزولی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی و احتمال سقوط این تیم به لیگ دو، تیم برق نوین تنها شانس و امید فوتبالدوستان استان فارسی جهت حضور در سطح اول فوتبال کشور می باشد.

نظرات بینندگان