کد خبر: ۱۰۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶

بازی مرگ و زندگی فجری ها در شیراز

از هفته بیست و نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه هفته بیست و نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور با انجام 9 دیدار همزمان در شهرهای مختلف ایران پیگیری خواهد شد.

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته تیم فجرشهید سپاسی که موقعیت بسیار خطرناکی در جدول دارد باید در یک دیدار فوف العاده حساس به مصاف رقیب سرسخت خود یعنی پارس جنوبی جم برود.
این دیدار عصر امروز پنجشنبه  96/1/10 از ساعت 16 به میزبانی فجرسپاسی در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم با هدایت مهدی تارتار یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بشمار می آید و مطمئنا با تمام توان و برای کسب 3 امتیاز  در دیدار برابر فجرسپاسی حاضر خواهد شد. جمی ها هم اکنون با 49 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت ها فجرسپاسی با کسب 22 امتیاز در رده هفدهم جدول جای گرفته است. با توجه به اینکه تنها 6 دیدار از مسابقات لیگ باقی مانده و فاصله امتیازی تیم فجر برای سقوط از منطقه خطر 6 امتیاز است، اگر فجرسپاسی در این دیدار به پیروزی نرسد، تقریبا باید کار خود را تمام شده بداند، زیرا با توجه به تلاش رقبای فجر و فاصله امتیازی آنها عملا شانسی برای این تیم باقی نمی ماند.
نظرات بینندگان