کد خبر: ۱۰۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۶
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

برپایی نمایشگاه دائمی عفاف و حجاب مصوبه بر زمین مانده شورای چهارم

یقطین با تاکید بر اهمیت داشتن یک نمایشگاه ایرانی اسلامی در حوزه حجاب بانوان در شیراز، بیان کرد: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر شیراز دستورکار دایر شدن این نمایشگاه بررسی و به تصویب رسید اما به دلیل مشکلات مکانی و بودجه لغو شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در گفتگو با شیرازه با اشاره به حادثه پلاسکو گفت: در سال گذشته شاهد از بین رفتن جوانان و عزیزان این مملکت بودیم که با آن اتفاق ناگوار رنج بزرگی بر دل همه مان نشست.

زهرا یقطین حادثه پلاسکو را تلخ ترین خبر و خاطره اش در سال گذشته دانست و اظهار داشت: امیدواریم حادثه ای شبیه پلاسکو دیگر رخ ندهد.

منشی چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر شیراز لحظه تحویل سال 95 را شیرین ترین اتفاق زندگی خود در سال قبل عنوان کرد و افزود: هر ساله لحظه تحویل سال را در جوار حضرت علی بن موسی الرضا (ع) سپری می کردیم اما امسال به دلیل ثبت نام نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستاها در حرم شاهچراغ (ع) بودیم.

وی با اشاره به اینکه در دوره چهارم شورای شهر مورد اعتماد و انتخاب مردم قرار گرفتم، گفت: امیدوارم در دوره بعدی نیز مورد اقبال و انتخاب مردم قرار بگیرم.

یقطین در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه ای در این دوره از شورای شهر بوده که محقق نشده و لازم به اجرایی شدنش باشد، اظهار داشت: دستورکار نمایشگاه دائمی حجاب برای بانوان مطرح و بررسی شد که علیرغم تصویب شدنش به دلیل مشکلات مکانی و بودجه لغو شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه با تاکید بر اهمیت داشتن یک نمایشگاه ایرانی اسلامی در حوزه حجاب بانوان در شیراز، بیان کرد: در نظر دارم در صورتی که در دوره بعدی هم منتخب مردم در شورای اسلامی شهر شیراز باشم این طرح را پیگیری کنم.
نظرات بینندگان