کد خبر: ۱۰۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی:

در انتخابات درگیر قومیت نشویم

نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات پیش رو در گیر قومیت ها نشویم و افراد توانمند را انتخاب کنیم.
بهگزارش شیرازه، همایش پیاده روی خانوادگی امروز صبح در شهر قائمیه باحضور  جمعی از مردم و مسئولان شهرستان و بخش چنارشاهیجان برگزار شد .

حسین رضازاده نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این برنامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در انتخابات پیش رو درگیر قومیت ها نشویم چرا که ما  یکپارچه شهروند قائمیه هستیم .

وی گفت : لر ، ترک ، کوهمره و دیگر اقوام یکی هستیم پس بهتر است به جای دامن زدن به قومیت ها دقت کنیم افراد توانمندی را انتخاب کنیم که بتوانند در آینده شهرمان موثر باشند.

نماینده کازرون با بیان اینکه مردم چند دوره انتخابات را تجربه کرده اند و نسبت به تجربیات قبلی آگاهانه عمل می کنند اظهار داشت: به اعتقاد من ما ائتلاف سیاسی داریم و می توانیم در مسائل سیاسی و فکری ائتلاف داشته باشیم ولی در مسائل قومیتی ائتلاف به ضرر مردم و خلاف امنیت کشور است.

رضازاده تصریح کرد: ائتلاف قومیت ها به نفع مردم و آن قومیت نیست و این جزء مسائلی است که باید دقت کرد و با هوشیاری در دام افرادی که خواهان موفقیت و پیشرفت مردم نیستند نیفتیم .

وی گفت :  باید دقت کنیم با تمام توان یک انتخابات خوب داشته باشیم .

نماینده مردم شهرستان کازرون در پایان تاکید کرد: همه کاندیداها خوب هستند ولی بین اینها افراد باتجربه و توانمند انتخاب شوند و در شرایطی خوبی که موجود است یک شورای قدرتمند داشته باشیم که بازوی قوی برای مسوولان شهر باشد.

در پایان با همت مسولان حاضر به تعداد 70 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از قبیل دوچرخه. کمک هزینه سفر مشهد مقدس ، وجه نقد ، پتو ، تجهیزات ورزشی و ... اهدا گردید.

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان