کد خبر: ۱۰۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶

ثبت نام سهام عدالت از شهریور ماه

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: 6 دهک جامعه و 18 گونه شغلی مشمول سهام عدالت می‌شوند و هر فردی که به هر دلیلی ثبت‌نام نکرده است و جا مانده در نیمه دوم سال 96 (شهریور ماه) با اعلام سازمان خصوصی سازی می‌توانند اقدام به ثبت نام کند.
به گزارش شیرازه، سامانه سهام عدالت که برای بروزرسانی از 30 اسفند 95 از دسترس خارج شده بود از 14 فروردین 96 دوباره در دسترس مشمولان قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، مشمولان با وارد کردن برخی از مشخصات شناسنامه‌ای و کد ملی خود در جریان آخرین وضعیت دارایی‌های سهام خود مطلع خواهند شد اما فعلا موضوع ازاد سازی سهام قطعی نشده است.

مشمولان فعلا درباره آنچه که در سامانه کشوری سهام عدالت برایشان وجود دارد، مطلع خواهند شد.

به گزارش فارس، درباره دیگر جزئیات سهام عدالت، جعفر سبحانی، مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی گفته بود: در پایان سال 95 مهلت ده ساله سهام عدالت به پایان رسید و ما سود سال 95 را در سال 96 خواهیم پرداخت و با احتساب سال 95 در مجموع 532 هزار تومان برای هر مشمول در نظر گرفته شده است .

وی افزود: سود سال 95 مشمولین به خزانه واریز نخواهد شد و متعلق به خود مشمولین است اما روند آن به این صورت است که اگر سود سال 95 رابرای مشمولین واریز کنیم، باید تا تیر ماه 96 صبر کنیم تا مجامع 60 شرکت  برگزار شود و سود و زیان شرکتها مشخص شود. البته شرکت‌ها چند ماهی شرکتها فرصت دارند تا این سود را به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز کنند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود از نیمه دوم سال 96 شرایط به گونه‌ای فراهم خواهد شد که  ما سود سال 95 را در نیمه دوم سال 96 به حساب مشمولین و افرادی که سهامدار سهام عدالت هستند واریز کنیم اما مسلما سودها متفاوت است.

سبحانی گفت: 6 دهک جامعه و  18 گونه شغلی مشمول سهام عدالت می‌شوند و هر فردی که به هر دلیلی ثبت‌نام نکرده است و جا مانده در نیمه دوم سال 96 (شهریور ماه) با اعلام سازمان خصوصی سازی می‌توانند اقدام به ثبت نام کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان