کد خبر: ۱۰۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶

سلاح های عجیب و غریب در گذشته+تصاویر

شمشیر، نیزه و سپر، رایج ترین سلاح های دوران قدیم به شمار می رفتند. اما مواردی هم وجود داشتند که دیدنشان شما را به حیرت وا می دارد.
به گزارش شیرازه، در زمان های بسیار دور، سرزمین ها و قلمروهای مختلف همواره با یکدیگر در جنگ بوده اند. آن ها همواره تلاش می کردند که ارتش خود را تقویت نمایند تا بتوانند مرزهای کشور خود را گسترش دهند.به همین دلیل، استفاده از جنگ افزارها و سلاح های مقاوم و قدرتمند، رواج بسیار زیادی داشته است.شمشیر، نیزه و سپر، رایج ترین سلاح های دوران قدیم به شمار می رفتند. اما مواردی هم وجود داشتند که دیدنشان شما را به حیرت وا می دارد.

در ادامه شما را با ۱۲ اسلحه عجیب و غریب که در گذشته به کار می رفته اند، آشنا سازیم. آن ها بسیار عجیب هستند و به جای سلاح، بیشتر شبیه به کارهای دستی و هنری به نظر می رسند. از شما دعوت می کنیم تصاویر و توضیحات ارائه شده را ببینید و مطالعه کنید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با ۱۲ اسلحه عجیب و غریب که در گذشته به کار می رفته اند، آشنا سازیم. آن ها بسیار عجیب هستند و به جای سلاح، بیشتر شبیه به کارهای دستی و هنری به نظر می رسند. از شما دعوت می کنیم تصاویر و توضیحات ارائه شده را ببینید و مطالعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران


برچسب ها: سلاح عجیب ، تصاویر ، شمشیر
نظرات بینندگان