کد خبر: ۱۰۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
رویدادهای پلیسی استان فارس؛

انهدام باند سارقان درون خودرو با 138 فقره سرقت

فرمانده انتظامي استان از انهدام باند سارقان درون خودرو و دستگيري اعضاي اين باند با 138 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

توقيف کامیون حامل عدس قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامي شهرستان ممسني گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان ممسني در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا یک دستگاه کامیون را در محورهاي مواصلاتي شناسايي و متوقف كردند.

سرهنگ محمد عبادی نژاد ادامه داد: مأموران در بررسي هاي انجام شده دريافتند كه اين خودرو حامل 15 تن و 75 كيلوگرم عدس قاچاق و فاقد مدارك قانوني مي باشد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه در اين خصوص راننده خودرو دستگير و به مرجع قضائي تحويل داده شد، تصريح كرد: ارزش ريالي اين محموله قاچاق بالغ بر يك ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد شده است.

انهدام باند سارقان درون خودرو با 138 فقره سرقت

فرمانده انتظامي استان  گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شيراز، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

سردار احمد علي گودرزي افزود: تحقيقات و اقدامات فني پليس در اين خصوص ادامه داشت تا اينكه مأموران كلانتري " قدمگاه" شيراز يك نفر از سارقان به هويت " غ- د" به همراه همدستش را شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس خاطر نشان كرد: در بازرسي از منزل اين افراد تعداد بسيار زيادي از انواع قطعات و لوازم خودروهاي مختلف كشف و متهمان جهت تحقيقات بيشتر به مقر انتظامي انتقال داده شدند.

سردار گودرزي گفت: متهمان در بازجويي هاي انجام شده تا كنون به 138 فقره سرقت اعتراف كرده اند و تحقيقات بيشتر پليس براي كشف سرقت هاي احتمالي ديگر از اين افراد ادامه دارد.

وي هشدار داد: پليس با همه توان خود در راستاي برخورد با مخلان نظم و امنيت در جامعه تلاش مي كند و ضمن شناسايي و دستگيري آنها را به مرجع قضائي تحويل خواهد داد.


اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در قير و كارزين

 فرمانده انتظامي شهرستان قيروکارزين گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، مأموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان و يگان هاي انتظامي تعدادي از عاملان توزيع مواد مخدر را شناسايي وبا هماهنگي مقام قضائي به محل هاي مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ محمد علي فرهادي تصريح كرد: مأموران در بازرسي از مخفيگاه و پاتوق اين افراد 302 گرم هروئين، پنج كيلوگرم ترياك كشف و دراين خصوص سه دستگاه خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قير و كارزين گفت: در اين خصوص چهار نفر از عوامل توزيع مواد مخدر دستگير و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ فرهادي در پايان با اشاره به تاثيرات مخرب مصرف موادمخدر در جامعه و ضرورت برخورد با اين پديده شوم و خانمان سوز، افزود: برخورد با سوداگران مرگ از اولويت هاي کاري پليس بوده و در اين راستا همه اقدامات لازم جهت پيشگيري و مقابله با اين آسيب اجتماعي انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان