کد خبر: ۱۰۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
فرمانده سپاه نورآباد خطاب به فرماندار ممسنی:

به فرصت طلبان اجازه خود نمایی ندهید/ راه اندازی متینگ سیاسی در نوروز در شان مردم نورآباد نبود

فرمانده سپاه نورآباد خطاب به فرماندار ممسنی گفت: فضا برای فعالیت تمامی گروه های سیاسی وجود دارد و انتظار می رود از راه قانونی اقدام به برگزاری همایش های سیاسی کنند.

به گزارش شیرازه، فرمانده سپاه ناحیه نورآباد در اولین روز کاری پس از نوروز، در دیدار با فرماندار ممسنی بیان داشت:  با توجه به نامگذاری سال و دغدغه های مقام معظم رهبری امیدواریم برنامه های سال جدید با اقدامات خوبی در سطح شهرستان همراه باشد. مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود بر روی نقاط حساسی دست گذاشتند و باید با یک عزم همگانی به سمت رفع این دغدغه ها حرکت کرد.


امید نصیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از رخ دادهای سیاسی در نوروز گفت: فرصت طلبان در چند روز اخیر نیز می خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند و با برگزاری متینگ های سیاسی خودی نشان دهند که در شان مردم شهرستان نیست و امیدواریم با همکاری مسیولین و فرماندار در راستای پپیشرفت نظام حرکت کرد و اجاره به این فرصت طلبان داده نشود.

نصیبی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری فرمانداری شاهد اجرای برنامه های سپاه و تاثیر گذاری بیشتر این برنامه ها در سطح جامعه باشیم.


رهام پیکری فرماندار ممسنی نیز در این مراسم گفت: بهار با بارش رحمت الهی همراه شد و انشالله سال خوبی در پیش داشته باشیم و امیدواریم آنچه گذشته نیز، به نکوهی باشد.

این نماینده دولت به بیانات رهبری در نوروز اشاره کرد و گفت: مطمئنا کمبود ها و نقص هایی وجود دارد ولی امیدواریم با استفاده از تجربه های سال های گذشته و با اقدامات مناسب دغدغه های رهبری و مسیولین کشوری را رفع و گام های اساسی  برداشته شود.


وی با اشاره به دوران 38 ماه ی مدیریت خود گفت: با نگاه به عمر مسئولیت فرمانداران قبلی ممسنی می توان به این نتیجه رسید که سکان مدیریتی در  این فرمانداری 3 ساله  است. ما در این مدت خدمت سعی کردیم  فضای همدلی را در سطح شهرستان مهیا کنیم و توانسته ایم با همکاری معتمدین، مردم و اعضای شورای تامین یک فضای امن و آرامی در شهرستان ایجاد کنیم.

 اولین وظیفه فرمانداری نظم و امنیت است که منجر به آرامش در جامعه می شود در این راستا سپاه و نیروهای مسلح نقش بسزایی دارند بویژه در انتحابات گذشته با فرمانداری همکاری مناسبی داشتند و تا زمانی که در این مسئولیت هستیم همین رویه را ادامه خواهیم داد و محکم کارها را پیش می بریم و کم کاری نحواهیم کرد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های سال 96 گفت: برگزاری انتخابات در این سال کار را سخت می کند اما امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین انتخابات را به بهترین نحو برگزار کنیم. در دوره قبل سلامت و امنیت قابل قبولی در فضای انتخابات وجود داشت و امیدواریم در انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری نیز  در چارچوب قانون، امنیت و سلامت بهتری ایجاد شود.


پیکری اذعان داشت: من در دوره قبل ( انتخابات مجلس) از هیچ شخصی جانب داری و حمایت نکردم و ملاک ما رضای خداوندی بود. من آبروی حانواده ام را پای هیچ کاندیدی نمی گذارم. برای ما جناح های سیاسی فرقی ندارند، بنابراین در بررسی صلاحیت ها نیز بر اصلاح بودن تاکید داریم.

لذا امیدواریم انتخابات خوبی در سطح شهرستان برگزار شود و انتخاب اصول گرا یا اصلاح طلب مهم نیست بلکه مهم نظام جمهوری اسلامی و حضور حداکثری مردم است.


وی در پاسخ به فرمانده سپاه نورآباد گفت: ممسنی آبستن حوادث است و برخی ها به دنبال ماهی گیری از اب گل آلود هستند اگر قرار است همایش سیاسی برگزار شود باید دست اندرکاران آن همایش در چارچوب قانون حرکت کنند و تمام  گروه ها و احزاب باید از راه قانونی وارد شوند.


وی افزود: خوشبختانه در مدت مسئولیتم، فضا برای تمامی گروه های سیاسی باز بوده است و حتی یک سخنرانی نیز لغو نگردیده است. فضا برای فعالیت تمامی گروه های سیاسی وجود دارد و انتظار می رود از راه قانونی اقدام به برگزاری همایش های سیاسی کنند.

گفتنی است در ایام نوروز همایشی با نام بهار جوانی با هدف تجلیل از ورزشکاران برتر ممسنی در دانشگاه آزاد نورآباد برگزار شد اما خروجی این همایش یک متینگ سیاسی و تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری و چند دواطلب شورای شهر نورآباد بود.

منبع:  نورآنلاین

25/96

نظرات بینندگان