کد خبر: ۱۰۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶

۳۰ طرح عمرانی ورزشی در استان فارس ساخته می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از آغاز ساخت ۳۰ طرح جدید عمرانی ورزشی در این استان خبرداد و گفت: این طرح‌ها که بیشتر در مناطق روستایی و کمتربرخوردار است در مدت شش ماه تکمیل و افتتاح می‌شود.
به گزارش شیرازه حیدرعلی کامیاب اظهار داشت: طرح‌های عمرانی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان شامال سالن ورزشی٬ زمین چمن مصنوعی٬ زورخانه و خوابگاه ورزشی است که در مرکز شهرستان‌ها و همچنین نقاط روستایی استان فارس ساخته می‌شود.

وی اعتبار ساخت این طرح‌های ورزشی را 400 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: همچنین در سال‌جاری و همزمان با سفر رئیس جمهور به استان فارس ساخت 30 طرح ورزشی در شهرستان‌های فارس افتتاح می‌شود.

کامیاب خاطرنشان کرد: همچنین کمپ رهبران جوان در شهرستان سپیدان ساخته می‌شود تا این کمپ نیز به محل آموزش و تربیت جوانان در حوزه‌های مختلف و همچنین برگزاری اردوهای آنان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به ایجاد انقلاب عمرانی در پروژه‌های ورزشی این استان خاطرنشان کرد: طرح‌های ورزشی استان فارس در راستای توجه دولت تدبیر و امید به ویژه رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به ورزش و حوزه جوانان و پیگیری‌های استاندار و حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اجرایی شده است.

کامیاب گفت: طرح‌های جدید ورزشی استان فارس شامل ساخت سالن ورزشی آباده٬ مرودشت٬ صفاشهر٬ زمین چمن مصنوعی در بوانات بخش کره‌ای٬ زمین چمن مصنوعی ارسنجان٬ دو سالن ورزشی در سروستان٬ یک سالن ورزشی زرین‌دشت و جهرم است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: ساخت زمین چمن مصنوعی در سیمکان جهرم٬ کردیان جهرم ٬فیروز آباد٬ قیر و کارزین٬ میمند و خنج از دیگر طرح‌های جدید ورزش استان فارس است.

وی با بیان اینکه در لارستان خوابگاه جدید ورزشی ساخته می‌شود گفت: در بانش سپیدان نیز سالن ورزشی بانش ساخته می‌شود و مردم دشمن زیاری سپیدان نیز از زمین چمن مصنوعی برخوردار می‌شوند.

کامیاب با اشاره به ساخت زمین چمن مصنوعی کوشک هزاربیضا از توابع شهرستان سپیدان گفت: در فیشور لار سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی و در لامرد و قائمیه نیز استخر ساخته می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: همچنین  زمین‌های چمن مصنوعی در روستاهای ممسنی، رستم٬ شیراز٬ قلات و رحمت آباد شهرستان شیراز ساخته می‌شود.

کامیاب با بیان اینکه همچنین مردم زاهدشهر فسا نیز دارای زورخانه می‌شوند خاطرنشان کرد: از حدود دوسال پیش تاکنون بیش از 200 هزار مترمربع فضای ورزشی به سرانه فضای ورزشی استان فارس افزوده شده  است.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان