کد خبر: ۱۰۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶

هیات‌های ورزشی استان فارس ردیف اعتباری می‌گیرند

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: هیئت‌های ورزشی در این استان امسال هر سه ماه از اعتبار خاص برخوردار می‌شوند.
به گزارش شیرازه حیدر علی کامیاب در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی از هیئت‌های برتر کشور است اظهار داشت : این هیئت در سال گذشته میزبان برنامه‌های مختلف ملی وبین المللی بود و این نشان از جایگاه و اهمیت آن در کشور است.

کامیاب تصریح کرد: باید با یک برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ امروز به دنبال تقویت و توسعه ورزش‌های همگانی در شهرستان‌های مختلف استان فارس به‌ویژه روستاها باشیم.

کامیاب با اشاره به اهمیت دادن به ورزش در برنامه ششم توسعه تصریح کرد: در این برنامه بسیاری از موانع و مشکلات توسعه ورزش برداشته شده و می‌توان با یک برنامه‌ریزی منسجم به دنبال عمران و آبادانی در ورزش بود.

وی از اختصاص اعتبار ویژه به هیئت‌های ورزشی استان فارس در سالجاری خبرداد و گفت: تمام هیئت های ورزشی در طول سال و هر سه ماه یکبار از ردیف اعتباری مشخص برخوردار می‌شوند که با این اعتبار می توانند به توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی و قهرمانی بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: مهم‌ترین اولویتی که امسال در ورزش همگانی مورد توجه قرار گرفته توجه به ورزش محلات، روستایی و عشایری است که این مهم بیش از گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد.

سیروس پاک فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان نیز در این نشست با اشاره به فعالیت‌های سال گذشته هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: این هیئت در سالی که گذشت در بخش ورزش همگانی برنامه‌های مختلفی را اجرا کرد و در اواخر سال نیز میزبان مهمانان همایش بین‌المللی ورزش های همگانی بود.

وی تصریح کرد: امروز هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از جایگاه برتر در بین هیئت‌های ورزش همگانی کشور برخوردار بوده و از برترین‌ها به شمار می‌رود.

پاک فطرت بیان کرد: در سالجاری نیز علاوه بر اجرای برنامه‌های ورزش همگانی در شهر شیراز برنامه‌های این هیئت در شهرستان‌ها و روستاهای مختلف استان فارس اجرایی می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس خاطرنشان کرد: معتقدیم باید امروز طوری برنامه‌ریزی شود که ورزش همگانی در تمام نقاط استان توسعه یابد و این مهم مورد توجه قرار می‌گیرد.

در این نشست رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شیراز نیز در سخنان کوتاهی اظهار داشت: در سال گذشته این هیئت جلسه‌های هیئت رئیسه خود را به صورت هفتگی برگزار و در پی آن نیز توانست ویژه برنامه‌های مختلفی در زمینه توسعه ورزش‌های همگانی برگزار کند.

هادی شه‌دوست شیرازی افزود: در سال جاری نیز توسعه ورزش همگانی در محلات شیراز مورد توجه است و علاوه بر این نیز ورزش همگانی در بخش‌ها، شهرها و روستاهای اطراف شیراز نیز اجرایی می‌شود.

شه‌دوست خاطرنشان کرد: معتقدیم باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه ورزش‌های همگانی استفاده کرد و امیدواریم در سال‌جاری این مهم بیش از پیش تقویت شود.


منبع: تسنیم
برچسب ها: شیرازه ، اخبار ، ورزشی
نظرات بینندگان