کد خبر: ۱۰۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز خبرداد؛

مقام نخست هنرمند نی ریز در جشنواره قرآنی استان فارس

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز زا درخشش هنرمند نی ریزی در جشنواره قرآنی استان فارس خبر داد.

به گزارش شیرازه، هنرمند نی ریزی در جشنواره قرآنی که در پنج بخش نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، صنایع دستی و گرافیک که در شهر خنج برگزار شد، موفق به کسب عنوان نخست شد.

فاطمه قرایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریزگفت: محمد صادق صیادپور هنرمند موفق مشبک کار نی ریزی، مقام اول پنجمین جشنواره استانی قرآن کریم شهرستان خنج را از آن خود کرد.


وی ادامه داد: این جشنواره که به همت موسسه دارالقرآن احمدانی خنج و در پنج بخش نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، صنایع دستی و گرافیک با مضامین قرآنی برگزار شده بود که از تعداد 220 اثر ارسال شده از 15 شهرستان استان فارس 80 اثر را برگزیده در بخش نمایشگاه شناخت و در روزهای پایانی اسفند ماه بکار خود پایان داد.

در آیین گشایش این جشنواره که بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و امام جمعه های اهل سنت و شیعه و مسئولین محلی حضور داشتند از برگزیدگان این جشنواره قرآنی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: صادق صیادپورفارغ التحصیل کارشناسی در رشته حسابداری در دانشگاه پیام نور نی ریز وکارشناسی ارشد رشته حسابداری در دانشگاه آزاد قشم  جوان خوش ذوق نی ریزی است که در زمینه مشبک کاری نزدیک به 18 سال مشغول به ایفای کار دست بر روی چوب است.

منبع: نبض نی ریز


برچسب ها: نی ریز ، مسابقات ، قرانی
نظرات بینندگان