کد خبر: ۱۰۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
بودجه های جوایز به کجا رفته است؛

جوایز همایش بزرگ پیاده روی جهرم به دست فراموشی سپرده شد

در آذر ماه سال گذشته همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با استقبال بی نظیر مردم با شور و نشاطی خاص در جهرم برگزار شد اما متاسفانه جوایز آن به دست فراموشی سپرده شد.

به گزارش شیرازه، در آذر ماه سال گذشته همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با استقبال بی نظیر مردم با شور و نشاطی خاص در جهرم برگزار شد.

در این همایش که به گفته ی فرماندار ویژه ی جهرم بیش از یکصدهزار نفر حضور داشتند به صورت زنده از شبکه سه سیما نیز پخش مستقیم شد.

همانند تمامی اینگونه همایش ها برای ترغیب بیشتر مردم و تقدیر از حضور افراد شرکت کننده در همایش جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

بسیاری از جوایز از پیش مشخص شده بود اما در مراسم پایانی همایش هریک از مدیران و مسؤولان استانی و یا شهرستانی که برای ارائه ی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در زمینه ی ورزش به روی صحنه می رفتند وعده ی افزودن جایزه ی دیگری علاوه بر آنچه از قبل مشخص شده بود را می دادند.

بر همین اساس تعداد جوایز دوچرخه ها در مجموع به 60 دستگاه رسید.

به گفته ی رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان جهرم تمامی جوایز مشخص شده برای این همایش به برندگانی که به قید قرعه مشخص شده بودند تحویل داده شده است البته به جز 60 دستگاه دوچرخه.

رحیم خداجو در گفتگو با خبرنگار ما درباره علت عدم اهدا 60 دستگاه دوچرخه به برندگان گفت: با وجود قول مسؤولین برای تامین دوچرخه هایی که وعده کرده بودند تا کنون تنها 20 دستگاه از دوچرخه ها تهیه شده است و منتظر محقق شده مابقی دوچرخه ها هستیم.

یکی از برندگان این همایش پیاده روی با گلایه از این موضوع از مسؤولین خواست تا به وعده ی خود عمل کنند و آن را به دست فراموشی نسپارند .



نظرات بینندگان