کد خبر: ۱۰۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶

اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب فارس انتخاب شدند/حضور اعضا جمنا استان در مجمع کشوری

به‌منظور رایزنی و انتخاب پنج کاندیدای اولیه انتخابات ریاست جمهوری 118 نفر از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس در مجمع بزرگ تهران شرکت می‌کنند.
اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب فارس انتخاب شدند/اعضا جمنا استان فارس در مجمع کشوری شرکت می‌کنند
به گزارش شیرازه، مجمع استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب عصر دیروز با ترکیب هیئت مؤسس استان فارس، شوراهای شهرستان‌های تابعه و اقشار برگزار شد و با برگزاری انتخابات شورای مرکزی از بین 66 کاندیدا، 30 نفر به‌عنوان شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان فارس انتخاب شدند.

گفتنی است جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشورامروز پنج‌شنبه با حضور 3 هزار نفر از اعضای این جبهه مردمی در تهران برگزار می‌شود که 118 نفر نیز از بخش‌ها، شهرستان‌ها و مرکز استان فارس در این همایش بزرگ شرکت می‌کنند.

در همایش بزرگ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعضای این جبهه پنج نفر برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری انتخاب می‌شوند تا در نهایت با رایزنی بیشتر، یک نفر کاندیدای نهایی شود.

از جمله موارد مدنظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیگیری اهداف کلان انقلاب اسلامی و منویات رهبری به‌ویژه در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی و مقابله با فساد در تمام سطوح است و پس از اعلام نتایج تائید صلاحیت‌ها، فهرست‌های استانی و شهرستانی مجموعه‌های سیاسی مختلف و جمنا مشخص خواهد شد.

نظرات بینندگان