کد خبر: ۱۰۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
امام جمعه موقت زرقان:

عربستان و تفکر وهابیت دست پرورده انگلیس است

امام جمعه موقت زرقان گفت:عربستان و تفکر وهابیت دست پرورده انگلیس است که اکنون آمریکا نیز از آن استفاده می کند و آشکارا از جنایات این دولت علیه مردم مظلوم یمن حمایت می کنند.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه موقت زرقان در خطبه نماز جمعه امروز گفت: انگلیس خبیث از عربستان که پرورش یافته خود و طغیانگر در منطقه هست برای قتل و عام مردم مظلوم یمن حمایت می کند.

امام جمعه موقت زرقان با اشاره به سفر نخست وزیر انگلیس به عربستان و حمایت آشکار از جنایات رژیم کودک کش سعودی گفت: عربستان و تفکر وهابیت دست پرورده انگلیس است که اکنون آمریکا نیز از آن استفاده می کند و آشکارا از جنایات این دولت علیه مردم مظلوم یمن حمایت می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین رضایی با اشاره به این موضوع که از انگلیس نباید انتظار داشت که عربستان را رها کند افزود: آمریکا و انگلیس باکی از قتل عام مردم ندارند و یکی از نشانه های آن حمایت از جنایات عربستان هست وی همچنین از خودداری این دولتها برای  امتناع از نابود کردن سلاحهای اتمی انتقاد کرد و افزود متاسفانه شاهد افزایش بودجه نظامی آنها در زمینه بمبهای اتمی نیز هستیم.
خطیب نماز جمعه این هفته زرقان ادامه داد: عربستان و آمریکا که فرزندان نامشروع خود را در سوریه و عراق در حال نابود شدن می بینند به کمک عربستان شتافته اند اما باید بدانند پیروزی با مومنین و مظلومان است.
امام جمعه موقت زرقان ادامه به دشمنی های شیطان بزرگ و اطرافیانش علیه ملت ایران نیز اشاره کرد و گفت: از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی با شیوه های مختلف علیه این انقلاب و مردم به دشمنی پرداختند و با تحریم و جنگ به دنبال تضعیف و نابودی انقلاب داشتند که به فضل الهی توفیقی نیافتند و بلکه تحریم های آنان موجب شکوفایی قدرت جوانان ما در ارتش و سپاه گردید و اکنون قدرت دفاعی کشور قدرت بازدارنده ای هست.
حجت الاسلام و المسلمین رضایی در پایان با اشاره به جنگ ۸ساله علیه کشورمان و حمایت های بی دریغ مستکبرین از صدام به یک نمونه اشاره کرد و افزود: در ابتدای جنگ ارتش عراق ۳۵۰ هواپیمای جنگی داشت و در پایان ۸۵۰ فروند و این در حالیست که حدود ۲۵۰  جنگنده آنها نیز ساقط شده بود، لذا به راحتی می توان حجم حمایتهای مستکبران را از عراق فهمید ولی قدرت ایمان و اراده مردم مسلمان ایران توانست پیروز گردد.



منبع: زرقونیا
نظرات بینندگان