کد خبر: ۱۰۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
خطیب جمعه خرامه:

مومنین برکت این شهر هستند/ آل سعود همه جنایتی می کند ادعای خادم الحرمینی هم دارد

اگر عربستان قبله مسلمانان را کعبه می دانست با همه مسلمین برادر بود نه اینکه هر جامسلمانان باشند همان جا آشوب و جنگ برپا کند، آل سعود همه جنایتی می کند ادعای خادم الحرمینی هم دارد.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تبریک ماه مبارک رجب و گرامیداشت ایام البیض اظهار داشت: مومنین یک شهر همزمان با ورود حضرت علی (ع) به خانه خدا، وارد مسجد می شوند و بعد از سه روز که حضرت علی (ع) از کعبه بیرون آمد مومنین هم خارج می شوند.

وی افزود: مومنین برکت این شهر هستند، این افراد در یک مکانی که متعلق به خدا هست به راز و نیاز می پردازند، کسانی که نمی توانند در این مراسم حضور داشته باشند معتکفین را یاری کنند، هزینه های او را پرداخت کنند تا دیگران به نیابت از خودشان و درگذشتگان در این امر سهیم شوند.

حجت الاسلام صباحی از ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان تشکر کرد و گفت: این ستاد خوب کار کردند، هم مهمانان و هم مردم راضی بودند، یک مورد سرقت در ایام نوروز نداشتیم، همه مجموعه ها خوب کار کردند و این نوروز، به یک نقطه افتخار و قوت تبدیل شد.

خطیب جمعه خرامه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن بیان داشت: بنیاد مسکن خدمت ارزنده ای به روستاییان جهت ساخت مسکن ارائه کرده است، این مجموعه با یک روحیه جهادی در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی به سالروز تغییر قبله مسلمین اشاره کرد و ادامه داد: امروز شاهد هستیم قبله بعضی ها همچنان بیت المقدس است، بعضی ها به جای اینکه دنبال وحدت کشورهای مسلمان باشند به دنبال رضایت یهود هستند.

حجت الاسلام صباحی گفت: اگر عربستان قبله مسلمانان را کعبه می دانست با همه مسلمین برادر بود نه اینکه هر جامسلمانان باشند همان جا آشوب و جنگ برپا کند، آل سعود همه جنایتی می کند ادعای خادم الحرمینی هم دارد.


منبع: صدای خرامه
نظرات بینندگان