کد خبر: ۱۰۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
امام جمعه موقت شیعیان خنج در خطبه های نماز جمعه:

در انتخابات شورای شهر، به توانایی، امانتداری و کارآمدی افراد توجه کنیم

امام جمعه موقت شیعیان خنج گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارای اهمیتی بالا دانست و گفت: اعضای شورای شهر در آبادانی و پیشرفت شهر، نقش بسیار اساسی دارند.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام لطفی امام جمعه موقت شیعیان خنج در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ماه مبارک رجب و پرخیر و برکت رجب، گفت: ماه رجب ماهی است که لحظه لحظه آن برکت و ارزش داشته و همگان لازم است از این ماه عزیز استفاده نمایند.

وی ادامه داد: در این ماه، مناسبت های مختلفی نیز همچون ولادت امام علی(ع)، ایام البیض و مبعث نبی مکرم اسلام وجود دارد که بر اهمیت ماه رجب افزوده است.

لطفی از مردم و بخصوص جوانان خواست تا فرصت ایام البیض در روزهای سیزده تا پانزده رجب را از دست ندهند و با حضور در مساجد، در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند.

امام جمعه موقت شیعیان خنج در بخش دیگری از صحبتهای خود به انتخابات و اهمیت بالای آن اشاره نمود و گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و بر همگان لازم است که نقش مهم خود را در این عرصه ایفا کنند.

لطفی، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارای اهمیتی خاص دانست و گفت: اعضای شورای شهر در آبادانی و پیشرفت شهر، نقش بسیار اساسی دارند.

وی اظهار داشت: در انتخابات شورای شهر، قومیت، دوست و آشنا مهم نباشد و فقط به توانایی، امانتداری، اخلاص و کارآمدی افراد توجه کنیم و سپس رای دهیم.

خطیب جمعه شیعیان خنج به کاندیداها نیز توصیه نمود و گفت: کاندیداهای محترم مواظب باشند در تبلیغات خود مواردی را بگویند که واقعا توان اجرای آن را داشته باشند و از طرح مواردی که خارج از اختیارات آنهاست، خودداری نمایند.

لطفی در پایان به بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته ای اشاره نمود و ضمن تبریک این روز، عنوان کرد: جوانان این مرز و بوم توانستند با تلاش و اراده قوی خود و با وجود تحریم های دشمنان، به فناوری هسته ای دست پیدا کنند.



منبع:خنج کهن
نظرات بینندگان