کد خبر: ۱۰۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶

استقبال شیرازیها از «ماجرای نیمروز»/ سلفی عوامل فیلم با مردم شیراز+ تصاویر

همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی طی مراسمی از کارگردان،نویسنده و بازیگران فیلم ماجرای نیمروز تجلیل شد.
به گزارش شیرازه، در آستانه آغاز هفته «هنر انقلاب اسلامی» روز گذشته شیراز میزبان محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم «ماجرای نیمروز»،  ابراهیم امینی نویسنده و همچنین مهدی پاکدل، جواد عزتی و هادی حجازی فر بازیگران این فیلم بود.

در این ویژه برنامه که در سینما«شیراز» با حضور علامرضا منتظری رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس، محمد کرم اللهی رئیس حوزه هنری شیراز، حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد مسئول کانون فرهنگی رهپویان وصال و سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای استان فارس برگزار شد از عوامل بهترین فیلم ملی و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره سی‌وپنجم فجر تقدیر شد.

«ماجرای نیمروز»به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست گروه مجاهدین خلق می‌پردازد. این درگیری ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر بعنوان رئیس جمهور توسط مجلس شدت می‌گیرد. گروهک های ضد حکومت مانند مجاهدین دست به ترورهای موفق و ناموفق مقامات ارشد حکومت می‌ زند. از سوی دیگر، سازمان اطلاعات کشور و اطلاعات سپاه با همکاری هم درصدد دستگیری اعضای گروه مجاهدین خلق هستند. در این میان، روابط سابق بین یکی از اعضای سپاه و زنی از اعضای مجاهدین خلق که در گذشته در دانشگاه همکلاسی بودند، بُعد دیگری به اتفاقات این فیلم می افزاید.






نظرات بینندگان