کد خبر: ۱۰۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
اعتکافی متفاوت

دانش آموزان فارس در زنگ دعا؛ رنگ خدا می گیرند

مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس گفت: اولین اعتکاف دانش آموزی توسط سازمان بسیج دانش آموزی در سیزده نقطه استان فارس برگزار می شود.
مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه با بیان اینکه اولین اعتکاف دانش آموزی توسط سازمان بسیج دانش آموزی در سیزده نقطه استان فارس برگزار می شود، گفت: این مراسم معنوی ویژه فرماندهان، اعضای شورای واحدهای پیشگام و بسیجیان دبیرستان های سراسر استان فارس است.

سجاد توکل در ادامه با اعلام اینکه در شهر شیراز میزبان سیصد نفر معتکف و قریب به یک هزار و 200 نفر نیز در شهرستان های دیگر با محوریت مسجد خواهیم بود، اظهار داشت: در شهر شیراز حدود صد نفر از دانش آموزان در مسجد امام حسن واقع در بلوار مطهری جنوبی معتکف خواهند شد.

وی با اشاره به فلسفه برگزاری اعتکاف دانش آموزی گفت: مسجدمحوری و معنویت افزایی جوانان و انس با مسجد از اهداف بزرگ این مراسم هستند.

توکل بیان کرد: علیرغم اینکه برای اولین بار اعتکاف دانش آموزی توسط سازمان بسیج دانش آموزی برگزار می شود و تبلیغات مناسب هم نداشته ایم، با استقبال خوب و چشمگیر دانش آموزان و والدینشان مواجه شدیم.

مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس با اشاره به نوجوان و جوان بودن مخاطبان این مراسم، اظهار داشت: تلاش بر این شده که برنامه ها کاملا متفاوت و به همراه خلاقیت و نوآوری اجرا بشوند لذا در این سه روز اعتکاف بخشی از دانش آموزان و  اساتید و سرگروه های دوره ولایت که در تابستان در کنار هم حضور داشتند نیز شرکت می کنند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه در ایام اعتکاف دانش آموزان از حضور مشاوران نیز استفاده خواهند کرد، گفت: از سخنرانان، مداحان، اساتید کشوری، مسئولان سپاه، خانواده های شهدای مدافع حرم، مسئولان آموزش و پرورش، برای حضور در این مراسم بهره مند خواهیم بود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان