کد خبر: ۱۰۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات؛

پروژه های انتخاباتی و ضرورت ورود دستگاه های نظارتی

آنچه مهم است ورود دستگاه های نظارتی و دادستانی دو شهرستان به این موضوع و جلوگیری از انجام این پروژه هایی است که این روزها کلید خورده و در فضای مجازی با انتشار عکس برخی افراد و تبلیغات زیاد در حال انتشار است.

به گزارش شیرازه   آنچه مهم است ورود دستگاه های نظارتی و دادستانی دو شهرستان به این موضوع و جلوگیری از انجام این پروژه هایی است که این روزها کلید خورده و در فضای مجازی با انتشار عکس برخی افراد و تبلیغات زیاد در حال انتشار است.

بدون شک اقدام عاجل و جلوگیری از این پروژه ها، شبهه بوجود آمده در ذهن مردم و در دیگر کاندیداها از بین خواهد رفت.

 با پایان ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، افرادی که خود را برای تکیه زدن بر کرسی شورا داوطلب کرده اند چشم انتظار نظر هیات اجرایی نسبت به تایید یا رد صلاحیت خود برای این امر مهjم هستند تا با انجام تبلیغات و ارائه برنامه های خود بتوانند آرای لازم برای ورود به ساختمان سرخ شورا کسب نمایند.l

اما آنچه این روزها دغدغه و نگرانی جدی مردم و نامزدهای انتخاباتی شده، و ذهن همگان را به خود مشغول ساخته، تبلیغات زودهنگام و خارج از قانون است که توسط برخی نامزدهای انتخابات در حال انجام است که از همین رو فعال شدن پروژه های انتخاباتی را باید یکی از این تخلفات آشکار انتخاباتی دانست.

در ادوار و انتخابات گذشته، خصوصا انتخابات مجلس شورای اسلامی، با ورود قابل ستایش و مستقیم دادستانی شهرستان، جلوی کلنگ زنی یا افتتاح برخی پروژه ها که بوی تبلیغات انتخاباتی از آنها شنیده می شد، گرفته شد.

اما آنچه نگرانی در این دوره از انتخابات را افزایش داده است، ورود مبالغ کلان میلیاردی دقیقا یکی دو ماه قبل از انتخابات، به حساب دهیاری ها و شهرداری های دو شهرستان لامرد و مهر و فعال شدن پروژه های به کما رفته ی شهرداری ها و دهیاری ها در سال های اخیر است که بوی تبلیغات انتخابات و گردآوری رزومه کاری برای اعضای فعلی شورا می دهد؛ پروژه هایی که عنوان "پروژه های تبلیغاتی" را برای خود دست و پا کرده است.

بدون شک پروژه هایی که طی چهار سال گذشته بی حرکت بوده اند و هیچ اقدامی برای آن نشده، اگر یک ماه دیگر نیز متوقف بمانند خللی در خدمت رسانی به مردم بوجود نمی آورد.

 اما آنچه مهم است ورود دستگاه های نظارتی و دادستانی دو شهرستان به این موضوع و جلوگیری از انجام این پروژه هایی است که این روزها کلید خورده و در فضای مجازی با انتشار عکس برخی افراد و تبلیغات زیاد در حال انتشار است. بدون شک اقدام عاجل و جلوگیری از این پروژه ها، شبهه بوجود آمده در ذهن مردم و در دیگر کاندیداها از بین خواهد رفت.

لامرود طی روزهای آینده از پروژه هایی که طی روزهای اخیر در دو شهرستان آغاز شده، گزارش کاملی ارائه خواهد داد.

منبع: لامرود

96/

برچسب ها: انتخابات ، نظارتی
نظرات بینندگان