کد خبر: ۱۰۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
مدیر عامل خبرگزاری دانشجو:

ظرفیت‌های هنر انقلابی به دنیا معرفی شود/ تفکر انقلابی و جوان انقلابی تعیین‌ کننده معادلات منطقه است

مدیر عامل خبرگزاری دانشجو با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های هنر انقلابی گفت: تنها تعیین‌ کننده معادلات منطقه، تفکر انقلابی و جوان انقلابی است.
به گزارش شیرازه، هادی قاسمی در آیین پایانی جشنواره فرهنگی، هنری ققنوس، نشریات دانشجویی انعکلس و گرامیداشت هفته هنر انقلاب که به همت بسیج دانشجویی استان فارس در دانشکده فنی،مهندسی شهید باهنر شیراز برگزار شد با اشاره به روز فناوری هسته ای اظهار داشت: روز فناوری هسته‌ ای یک روز مهم و سرنوشت ‌ساز در تاریخ کشور است و تقارن هفته هنر انقلاب اسلامی با این روز مهم بوده که باید مغتنم شمرده شود.

وی با بیان اینکه به تعبیر قرآن کریم سرنوشت اقوام به خواست آن ها بستگی دارد افزود: امثال علی‌محمدی‌ها، احمدی روشن‌ها و شهریاری‌ها خواستند و ما نیز اگر بخواهیم باید خواسته و عزم خود را هنرمندانه به عرصه نمایش بیاوریم.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجو ادامه داد: عده ای با امپراتوری رسانه ‌ای که در اختیاردارند با یک هژمونی، دنیا را تخت تأثیر قرار می‌ دهند و اراده خود را بر مردم دنیا تحمیل می‌کنند.
قاسمی با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های هنر انقلابی به دنیا اضافه کرد: اگر بخواهیم به صاحبان امپراتوری رسانه ‌ای بفهمانیم که اراده‌ آن ها تعیین ‌کننده نیست، باید مواجهه ما در عرصه رسانه فعالانه باشد.

وی در مورد جهان ‌شمول بودن اندیشه اسلامی گفت: عده ای برای حذف اندیشه ما همه تلاش خود را انجام دادند اما اکنون در محاصره ایدئولوژیک ما هستند.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی تأثیرگذار هستند، تنها تعیین‌ کننده معادلات منطقه را تفکر انقلابی و جوان انقلابی برشمرد و تصریح کرد: جریانی در کشور سال‌ها، ادعای روشنفکری دارد و خواستار تعامل با دنیا است و باید از آن ها پرسید که در طی این چند سال از تعامل چه توفیقی به دست آورده‌اند؟
قاسمی بیان کرد: حوزه دفاعی از ابتدای انقلاب در دستان نیروهای انقلابی بود و ساخت موشک و پرتاب ماهواره نتیجه اندیشه انقلابی در این حوزه است.

وی بیان داشت: دولت‌هایی که از اول انقلاب با "وادادگی" و "ما نمی‌توانیم" پیش رفتند به انقلاب خدمت نکردند و نمی‌توانند کشور را به جلو هدایت کنند.
مدیرعامل خبرگزاری دانشجو با تاکید بر ایمان به خدا اظهار داشت: به برکت حرکت‌های انقلابی می‌توانیم در تاریخ ماندگار شویم.

نظرات بینندگان