کد خبر: ۱۰۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۶

سرقت 20 میلیارد طلا از یک خانه در شیراز

رئیس پلیس استان فارس از دستگیری سارقان 20 میلیارد ریال طلا از یک خانه خبر داد.
سرقت 20 میلیارد طلا از یک خانه در شیراز/ سارقان دستگیر شدندبه گزارش شیرازه، سردار احمد علی گودرزی گفت: یك باب منزل متعلق به یكی از شهروندان در شیراز مورد دستبرد سارقان واقع شده كه با توجه به حساسیت موضوع و ارزش بالای اموال سرقتی، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اكیپی از كاراگاهان اداره عملیات ویژه از صحنه سرقت بازدید و مشخص شد سارقان با استفاده از كلید وارد منزل شده و با دستگاه برش و دیلم اقدام به تخریب سه دستگاه گاوصندوق داخل منزل كرده و محتویات آن ها را كه شامل مقادیری قابل توجه طلاجات به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال و تعدادی اسناد و مدارك صاحب منزل بوده را به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح كرد: با اقدامات اطلاعاتی و فنی كاراگاهان مجرب پلیس آگاهی در این راستا سه نفر شناسایی و طی عملیات جداگانه و غافلگیرانه دستگیر و به جرم ارتكابی اقرار كردند.

سردار گودرزی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد كلیه اموال مسروقه شامل چندین جلد سند منزل، خودرو و مدارك شناسایی ، تعداد چهار دستگاه گوشی موبایل، طلا و جواهرات گران قیمت شامل تعداد 10 سرویس طلا، برلیان و الماس ، 28 حلقه انگشتر ، 11 حلقه دستبند تك پوش و النگو ، 10رشته زنجیر و گردنبند ، 10جفت گوشواره و 5 عدد مدال و پلاك طلا كشف شد.
منبع: میزان
نظرات بینندگان