کد خبر: ۱۰۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۶

سپاه و صدا و سیما دو سازمان انقلابی جدایی ناپذیرند

مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: با رعایت اصول حاکم و مقررات مشخص و احترام به وظایف متقابل رسانه ملی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان انقلاب دوشادوش همدیگر در عرصه های جنگ سخت و جنگ نرم مبارزه می کنند.
به گزارش شیرازه، مدیرکل صدا و سیمای فارس در دیدار با فرمانده سپاه فجر استان گفت: پس از 37 سال از عمر انقلاب ما یاد گرفته ایم که بهترین استراتژی در مقابل توطئه تضعیف نهادها و اشخاص انقلابی که همواره در دستور کار دشمنان و رسانه های آنان بوده و هست تقویت آن نهاد و شخص با بیان دقیق عملکرد موفق وی و خدمات آن به مردم است.

سهرابی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج به مردم و کشور افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خارچشم دشمن و محبوب دوستان است و صدا و سیما با افتخار خدمات بی نظیر این نهاد مقدس را در دورانهای مختلف پس از پیروزی انقلاب در قالب برنامه های متعدد رسانه ای به اطلاع مخاطبان خود می رساند و همین اقدام نیز موجب بغض و کینه دشمنان از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان با بیان اینکه سپاه و صدا و سیما دو سازمان انقلابی جدایی ناپذیرند افزود: با رعایت اصول حاکم و مقررات مشخص و احترام به وظایف متقابل رسانه ملی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان انقلاب دوشادوش همدیگر در عرصه های جنگ سخت و جنگ نرم مبارزه می کنند.

سهرابی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که صدا و سیما را مهمترین قرارگاه مقابله با جنگ نرم دشمن توصیف فرموده بود گفت: مدیران و کارکنان رسانه ملی با تاسی این فرمایش مقام معظم رهبری و با اتخاذ اندیشه متعالی بسیج بدون اندک نگرانی از محدودیت ها و مشکلات در خط اول مقابله دشمن با تولید پیام های پاک و فاخر رسانه ای برای تقویت دین ، اخلاق ، امید و اگاهی مردم قرار گرفته و شبانه روز در تلاش و تکاپو هستند.

مدیرکل مرکز فارس با اشاره به اقدامات مشترک صدا و سیما و سپاه فجر استان فارس گفت: با هماهنگی و تعامل خیلی خوب ایجاد شده بین سپاه فجر استان و صدا و سیما در مناسبت های مختلف همچون اربعین حسینی، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج برنامه های مطلوب تولید و پخش شد.

سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور مدیرکل و شورای معاونین صدا و سیما در سپاه فجر استان با اشاره به برنامه های مشترک انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال 96 اظهار امیدواری کرد که همچون سال گذشته شاهد همکاری مشترک موفق در خدمات رسانی به مردم باشیم.

سردار غیاثی راه اندازی موکب عظیم احمد بن موسی (ع) در کربلای معلی و برگزاری همایش بزرگ اربعینیان در شیراز را در کنار سایر برنامه های سپاه فجر استان در سال گذشته نمونه ای از فعالیت های مذهبی و اجتماعی در راستای خدمات رسانی سپاه به مردم ذکر کرد و افزود: درخصوص اقتصاد مقاومتی نیز این نهاد انقلابی در سال گذشته موفقیت های چشمگیری داشته است و امسال نیز برنامه ریزیهای گسترده ای برای ایجاد اشتغال در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار گرفته است.
فرمانده سپاه فجر استان در ادامه با تشریح برنامه های در دست اقدام بسیج سازندگی تصریح کرد در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامیده است لازم است همه ما با تمام توان برای ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه های تولید بیشتر تلاش کنیم.

سپاه و صدا و سیما دو سازمان انقلابی جدایی ناپذیرند
نظرات بینندگان