کد خبر: ۱۰۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶

کلنگ زنی 7 طرح ورزشی در شهرستان رستم با اعتبارات وزارت نفت + عکس

با حضور مسئولان ورزش استان فارس، هفت طرح ورزشی در شهرستان رستم کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد
به گزارش شیرازه این طرح ها شامل 5 زمین چمن مصنوعی و 2 سالن ورزشی می باشد که از محل اعتبارات طرح های عمرانی وزارت نفت احداث خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در آیین کلنگ زنی این پروژه ها با اشاره به اینکه اقدامات موثری در دولت تدبیر و امید در زیر ساختهای ورزشی صورت گرفته است افزود: در دولت تدبیر و امید و به ویژه در دو سال گذشته بیش از 300 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان افزوده شده است و این در سایه توجه مسوولان نظام و به خصوص توجه ویژه رئیس محترم جمهور به سلامتی و نشاط جامعه بوده است.
حیدرعلی کامیاب بیان کرد: یکی از اهداف مهم دولت در بدو ورود توجه به مناطق محروم و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام بود که ما در استان فارس 250 پروژه نیمه تمام داشتیم که تا به امروز همه این پروژه ها به همت همه مسوولان استان به اتمام رسیده است به طوری که پروژه نیمه در استان نداریم.

کلنگ زنی 7 طرح ورزشی در شهرستان رستم + عکس
وی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این پروژه های ورزشی در شهرستانهای ممسنی و رستم 12 هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان افزوده خواهد شد که با احتساب پروژه های افتتاح شده قبلی میزان فضاهای ورزشی افتتاح شده در این دولت به بیش از 300 هزار متر مربع می رسد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین به سفر قریب الوقوع رئیس محترم جمهور به استان فارس خبر داد و گفت: در آخر همین ماه با سفر رئیس جمهور محترم به استان فارس یکی از بزرگترین ورزشگاه های کشور یعنی ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز که سال های سال از کلنگ زنی آن می گذرد و در این دولت و با اختصاص اعتبارات لازم هم اکنون مراحل پایانی و تکمیلی خود را طی می کند به دست ایشان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها: ورزشی ، شیرازه ، اخبار
نظرات بینندگان