کد خبر: ۱۰۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
در هفته سی و دوم جام آزادگان رخ داد

تساوی ارزشمند فجر مقابل خونه به خونه

تیم فجر شهید سپاسی در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل میزبان خود خونه به خونه به تساوی یک‌یک دست یافت.
تساوی ارزشمند فجر مقابل خونه به خونهبه گزارش شیرازه، تیم فجر شهید سپاسی شیراز که برای انجام یک دیدار حساس به مازندران سفر کرده بود در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 45 دقیقه امروز در بابل مازندران به دیدار خونه به خونه رفت و موفق شد با تساوی یک - یک این تیم را متوقف کند.
برای تیم فجر علی غلامرضا پور در دقیقه 65 موفق به گل زنی شد و بدین ترتیب نماینده فارس با٣٠ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد یزد در مکان شانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت اما همچنان خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند.
خونه به خونه هم با 49 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد
تیم فجر در هفته ٣٣ در مسابقه‌ای حساس و سرنوشت‌ساز دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه میزبان فولاد یزد خواهد بود و تیم پیروز این دیدار می‌تواند از شانس بالایی برای بقا در لیگ دسته یک فوتبال کشور برخوردار باشد.
رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بازیکنان فجر در بازی امروز بسیار خوب بازی کردند و چندین موقعیت گل هم داشتند ولی متأسفانه موفق به گل زدن نشدند.
وی افزود: من از عملکرد بازیکنان و کادر فنی رضایت دارم چون که آنها امروز لایق کسب سه امتیاز بودند، با این حال این یک امتیاز هم در این شرایط برای ما بسیار اهمیت دارد تا در لیگ یک بتوانیم باقی بمانیم.
مدیرعامل فجر خاطرنشان شد: امیدوارم با حمایت مردم شیراز و استان فارس، اهالی فوتبال و ورزش استان، تمامی رسانه‌های استان و مسئولان و همت بازیکنان و کادر فنی بتوانیم در دو بازی پیش رو پیروز شویم و دل مردم را شاد کنیم که این دور از انتظار نیست و به آن دست خواهیم یافت.
فلاح گفت: در چهار بازی گذشته که بنده افتخار خدمت به تیم فجر را داشته‌ام موفق به کسب هشت امتیاز شده‌ایم و این یک نتیجه و آمار بسیار خوب است که امیدواریم این روند تا پایان لیگ با کسب شش امتیاز ادامه‌دار باشد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان