کد خبر: ۱۰۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶

تیم فوتبال شاهد شهردارى، در ابتداى سال 96 حال خوشى ندارد

ناصر آذریان پیشکسوت فوتبال شهرستان فیروزاباد در یادداشتی به حال نا خوش تیم فوتبال شاهد شهردای فیروزاباد پرداخته است.

به گزارش شیرازه،  سال نو شد، طبیعت سر شار از زیبایى و طراوت شد، خداى مهربان باران رحمتش را نازل کرد تا اهالى فارس به خصوص مردم شریف شهرمان به همراه کشاورزان زحمتکش جشن شادى بگیرند و شکر گزار معبود خود باشند.

 اما اهالى فوتبال و دوستداران شاهد شهردارى غمگین از شکست ها، شادى را با تلخى مزمزه کردند. بارها گفته ایم که پیروزى ها پدر دارند و شکست ها یتیم است.

وقتى برنده مى شوى همه چیز زیباست. دوست و دشمن نواى خوشحالى سر مى دهند و سرها بالاست و خستگى از وجودت بیرون مى رود.

اما شکست ها، تلخ است و همه بی زار از فوتبال، اما قصه شاهد شهردارى در لیگ دسته سه کشور، یک داستان نادر است که اگر بخواهیم بدان بپردازیم مثنوى هفتاد من کاغذ خواهد شد، نداشتن بودجه کافى، وعده هاى عملى نشده، تیم را بى انگیزه مى کند و همه را خسته و ناامید. آنقدر در این مورد گفته و نوشته ایم که دیگر خسته شده ایم.

مشکلات شاهد شهردارى مشکل کلیه تیم هاى سراسر کشور است اما آنهایى که در ابتداى تمرینات شاهد در سال 95 شعارهاى آن چنانى سر دادند. اکنون کجا هستند اگر همان ابتدا با یک کلمه (نه) خیال خود و همه را راحت مى کردیم چقدر با ارزش بود.

بازیکنان و کادر فنى دیگر از همه مشکلات ناامید شده اند سرمربى و سرپرست بارها وعده هاى واهى به بازیکنان داده اند و دیگر روى حرف هاى آنها کسى حساب نمى کند. بازیکنان یکى یکى به تیم پشت کرده اند.

اما اگر منصفانه قضاوت کنیم، اگر امکانات به نحو کافى فراهم بود. امروز این شکست ها رقم نمى خورد. دلگرمى، روحیه مناسب، تمرینات شایسته، تیم را به پیروزى خواهد رسانید.
این چند مسابقه دیگر هم به پایان خواهد رسید. امید که از ناملایمات امروز درس هاى بهترى براى آینده بگیریم و با بندهاى پوسیده این و آن به چاه نرویم.

*ناصر آذریان

منبع: فیروزنا

برچسب ها: شهرداری ، شاهد ، کشور
نظرات بینندگان