کد خبر: ۱۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰

دبیرکل کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید فارس: دو جلد اول دایرة المعارف جامع شهدای فارس رونمایی می شود

فرمانده سپاه فجر و دبیرکل کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید فارس گفت: همزمان با برگزاری اجلاسیه شهدای فارس، دو جلد اول دائره المعارف جامع شهدای فارس رونمایی خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری اجلاسیه سرداران و 14 هزار و 600 شهید فارس، سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور ادامه داد: در ایام برگزاری این اجلاسیه از فاز اول بازی رایانه ای عملیات قدس سه و 80 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی می شود.

وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری اجلاسیه شهدای فارس از 16 عنوان تمبر یادبود مربوط به شهدای اقشار مختلف جامعه از جمله شهدای بسیج، شهدای پزشکی و امداد، سرداران شهید، شهدای ارتش، شهدای روحانیت، شهدای جهاد، شهدای رسانه، شهدای اصناف و کارگری، شهدای دانش آموز و شهدای دانشگاه رونمایی خواهد شد.

دبیرکل کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید فارس همچنین گفت: در ایام برگزاری اجلاسیه شهدای فارس به گونه ای برنامه ریزی شده است که تمام اقشار مردم بتوانند در برنامه ها شرکت کنند.

غیب پرور ادامه داد: بر این اساس اجرای هفت تئاتر خیابانی از نهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: این تئاترها هر روز از ساعت 17:30 در پارک آزادی، دروازه قرآن، رو به روی باشگاه فرهنگیان و میدان احمدی رو به روی شاهچراغ(ع) اجرا می شود.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین گفت: از روز نهم تا پانزدهم اردیبهشت هر روز از ساعت 18:30 دو تئاتر در تالار ابوریحان واقع در دروازه کازرون شیراز به روی صحنه خواهد رفت.

غیب پرور بیان کرد: سینماهای شهر شیراز از نهم تا 16 اردیبهشت به صورت رایگان فیلم های دوران دفاع مقدس را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: طی این مدت 230 هزار صندلی مربوط به سینماهای سعدی، شیراز، فلسطین، پیام، بهمن در اختیار اجلاسیه شهدای فارس قرار خواهد گرفت.

این مقام مسوول گفت: بلیت تماشای این فیلم ها به صورت رایگان در پایگاه های مقاومت جنب مصلای نماز جمعه، باجه های عرضه کارت شهروند، مدارس، دانشگاه ها و مووسسات آموزش عالی و پایگاه های مقاومت ادارات و بخشی هم در سینماها توزیع می شود.

غیب پرور همچنین بیان کرد: پیش بینی شده در ایام برگزار اجلاسیه شهدای فارس، پایگاه های انتقال خون جنب مکان های برگزاری برنامه های مربوط به این اجلاسیه مستقر شود.

انتهای پیام/16

نظرات بینندگان