کد خبر: ۱۰۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
سفر یک روزه رئیس جمهور به استان فارس؛

افتتاح دوباره برخی طرح‌ها/نشستن دولت سر سفره خصوصی‌ها

سفرهای تبلیغاتی رئیس جمهور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل به سوژه طنز شده و عکس‌های متعددی از افتتاح دوباره طرح‌ها منتشر می شود.
به گزارش شیرازه، این روزها یکی از عجیب‌ترین، جالب‌ترین و در عین‌حال خنده‌دارترین خبرها در سطح کشور سفرهای سریالی تبلیغاتی استانی رئیس‌جمهور به اقصا نقاط کشور از شرق و غرب گرفته تا جنوب و شمال کشور است.

قسمت جالب‌تر اینجاست که به‌طور مثال، سیل شمال غرب کشور را دچار بحران کرده و ریاست محترم و تیم همراه در جنوب به سر می‌برند، بدون حتی یک اشاره! و مردم گرفتاری که منتظر کمترین توجه از جانب مسؤولان هستند جایی در نطق‌های انتخاباتی ندارند.

گفتنی‌های زیاد است و مجال کم! مانند دولتی که چهار سال را به مذاکرات و واردات گره‌زده و یک ماه مانده به انتخابات یاد فعالیت افتاده است.

از قرار معلوم آقای رئیس‌جمهور شیراز، شهر راز و گل و بلبل را در اواخر فروردین ماه برای سفر تبلیغاتی خود انتخاب کرده‌اند.

روز سعدی در پیش است و فرصت مناسبی است برای سخن راندن از برجامی که فرجامش بر باد است و فرصتی است برای افتتاح دوباره و شاید چندباره طرح‌هایی که بعضاً سال‌ها و ماه‌ها است در حال فعالیت هستند.

افتتاح دوباره برخی طرح‌ها/نشستن دولت سر سفره خصوصی‌ها

همچنین جناب آقای رئیس‌جمهور در برنامه‌ سفرشان قصد دارند بر سر سفره دیگران بنشینند و طرح‌هایی را افتتاح کنند که در آن دخیل نبوده، ریالی بابت اجرای آن پرداخت نکرده و دولت در آن دخیل نبوده است.

یکی از این طرح‌ها طرح قطار شهری شیراز است که قرار بود در دهه فجر سال گذشته از مسیر میدان نمازی تا میدان شهدا افتتاح شود که نشد و حالا ایشان قصد دارند این تکمیل پروژه را به نام خودشان ثبت کنند.

یکی دیگر از طرح‌هایی که افتتاح آن نقل محافل خبری است و قرار است به دستان ریاست دولت افتتاح شود بیمارستان خیریه پیوند اعضای ابوعلی سینا است.

این بیمارستان در دولت‌ قبل افتتاح شد و  مردم نیازمند بخصوص بیماران دیالیزی در حال استفاده از آن هستند.

اگر سری به سایت رسمی این بیمارستان خیریه بزنیم می‌بینیم که در گزارشی که به معرفی ویژگی‌های کلی پروژه پرداخته زمان بهره‌برداری از بخش همو دیالیز را سال ۱۳۸۶ بیان کرده و زمان اجرای مرحله دوم پروژه و ساخت ساختمان دیگر بیمارستان سال ۱۳۸۷ است و ایشان بعد از حدود ۱۰ سال قصد افتتاح دوباره آن را دارند.

این گزارش می‌افزاید درصد پیشرفت این پروژه در سال ۹۲ بسیار بالا بوده و بیمارستان آماده ارائه خدمت است.

گفتنی است، بیمارستان بوعلی بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز پیوند اعضاء خاورمیانه کشور در شیراز است و همان‌گونه که از نام آن برمی‌آید دولت نقشی در ساخت آن نداشته است.

همچنین رئیس جمهور قصد دارند کلنگ احداث شهر سلامت شیراز را به زمین بزنند، شهری که بزرگترین پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی استان فارس است و باز هم ربطی به دولت ندارد.

سفرهای تبلیغاتی رئیس جمهور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل به سوژه طنز شده و عکس‌های متعددی از افتتاح دوباره طرح‌ها منتشر می شود، این مسأله آنقدر مورد توجه کاربران این شبکه‌ها قرار گرفته که عکس‌هایی از تخت جمشید، دروازه قرآن و آرامگاه سعدی منتشر شده که قرار است در سفر رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

امیدواریم که در سفر جناب به رئیس‌جمهور در فصل بهار شیراز و در آغاز اردیبهشت مثال‌زدنی این شهر، با عبور از کنار تخت بیماران دیالیزی که سال‌هاست در این بیمارستان تحت مداوا و عمل دیالیز قرار می‌گیرند عکس انتخاباتی و سلفی نگیرند و انرژی خودشان را صرف سخنرانی‌های پرطمطراق در جلسات خصوصی انتخاباتی با پول ملت کنند.

منبع: نگاه فارس
نظرات بینندگان