کد خبر: ۱۰۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
امام جمعه زرقان:

متاسفانه دولت فعلی خرد و کلان برنامه های کشور را به برجام گره زده است

امام جمعه زرقان گفت :متاسفانه دولت فعلی خرد و کلان برنامه های کشور را به برجام گره زد و برجام پایه ی کار قرار گرفت و اکنون که این پایه را کشیده اند هیچ دستاوردی محقق نشد و لذا قادر به دفاع از عملکردشان نیستند.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام  و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی امام جمعه زرقان در جمع اعضای ستاد نماز جمعه  گفت : ستاد نماز جمعه در بحث انتخابات موضع بیطرفانه داشته باشد و صرفا برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کند.


امام جمعه زرقان با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت:دشمنان ما حضور مردم در انتخابات را تجزیه و تحلیل می کنند و مطابق مشارکت مردم رفتارشان را اعمال خواهند کرد ٬لذا در صورت حضور حداکثری مردم با زبان تهدید نخواهند توانستند سخن بگویند.

حجت الاسلام  و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی اختلاف و تفرقه را عامل مهمی در حل نشدن مشکلات دانست و بر وحدت مردم در زمینه ی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تاکیدکرد.

وی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم گفت : متاسفانه دولت فعلی خرد و کلان برنامه های کشور را به برجام گره زد و برجام پایه ی کار قرار گرفت و اکنون که این پایه را کشیده اند هیچ دستاوردی محقق نشد و لذا دولت قادر به دفاع از عملکردش نیست.

امام جمعه زرقان با اشاره به مسؤولان استانی و شهرستانی در خصوص مشکلات کارخانه کاشی حافظ ادامه داد : متاسفانه فقط حرف زدند و قول دادند اما کاری برای راه اندازی کارخانه صورت نگرفت .
حجت الاسلام  و المسلمین رضایی رئیس ستاد نماز جمعه زرقان بر اصل بی طرفی ستاد نماز جمعه تاکید کرد و از اعضا خواست به نام ستاد بر علیه کسی موضع نگیرند.

وی در خصوص انتخابات شوراها بر اصل شایستگی تاکید کرد و صحبت های قومیتی را در انتخاب اعضای شورا مردود دانست و همچنین بر وحدت همه ی اقوام تاکید کرد.

علی زینتی عضو ستاد نماز جمعه نیز گزارشی از اقدامات ستاد نماز جمعه در سال ۹۵ را ارائه کرد و از طرح غربالگری نمازگزاران باهمکاری شبکه بهداشت در زمینه ی بیماریهای غیر واگیر و پر رنگ کردن یاد شهدای بخش در نماز جمعه هر هفته خبر داد.

منبع: زرقونیا

نظرات بینندگان