کد خبر: ۱۰۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶

سهم سروستان از دومین سفر رئیس جمهور به استان فارس چیست؟

در دومین سفر رئیس جمهور به استان فارس، حضور وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزیر جهاد کشاورزی جهت افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی به شهرستان های خرامه و کوار تائید شده اما در این بین بحثی از سفر احتمالی نمایندگان رئیس جمهور دولت یازدهم به سروستان نیست.

به گزارش شیرازه،  علیرغم اعلام قبلی برنامه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس در آخرین روز از فروردین ماه جاری، هنوز هیچ خبری از سوی فرمانداری سروستان در خصوص حضور رئیس جمهور یا نمایندگان وی در این شهرستان اعلام نشده و مشخص نیست که آیا شهرستان سروستان از ره آورد این سفر سهمی دارد یا خیر؟


براساس اخبار منتشره در سایت ها و نشریان خبری، در سفر رئیس جمهور به استان فارس، حضور وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزیر جهاد کشاورزی جهت افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی به شهرستان های خرامه و کوار تائید شده اما در این بین بحثی از سفر احتمالی نمایندگان رئیس جمهور دولت یازدهم به سروستان نیست!


آخرین حضور نماینده ویژه دولت یازدهم در سفر به استان فارس به دهم اردیبهشت ماه سال 1394 بر می گردد که دستاورد این حضور علیرغم استقبال خوبی که توسط مردم این شهرستان از شهیندخت مولاوردی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان صورت گرفت؛ صرفا مباحث سیاسی از جمله تخریب دولت های گذشته و دادن وعده های همراه با اما و اگر و گره زدن حل مشکلات به برجام هسته ای بود! که آن هم علیرغم توافق هسته ای هیچ اتفاق خاصی در این شهرستان نیفتاده است.


تسریع در روند اجرایی انتقال پسآب تصفیه شده فاضلاب شیراز جهت رونق مجدد کشاورزی سروستان به عنوان طرح ملی 27 ساله، احداث دومین پالایشگاه استان فارس در سروستان که از جمله وعده های دولت تدبیر و امیده بوده، تسریع در روند خط آهن سروستان شیراز، الحاق حوزه انتخابیه سروستان به شیراز و....ازجمله درخواست های مردم سروستان از دولت دکتر روحانی بوده که تاکنون هیچ یک از این درخواست ها عملیاتی نشده است.


حال باید دید یخ سکوت طولانی مسئولان ارشد دولت در سروستان درخصوص اطلاع رسانی و ره آورد سفر رئیس جمهور به استان فارس آن هم در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کی خواهد شکست.


منبع: سروستان ما

نظرات بینندگان