کد خبر: ۱۰۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور:

مردم مشکلات را نادیده می‌گیرند زیرا اصل برایشان انقلاب اسلامی است/ هنوز دنیا در حیرت عبور رزمندگان از اروند مانده است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم تمام مشکلات اقتصادی را می‌بنیند اما نادیده می‌گیرند زیرا اصل برایشان حفظ انقلاب اسلامی است.
مردم مشکلات را نادیده می‌گیرند زیرا اصل برایشان انقلاب اسلامی است/ هنوز دنیا در حیرت عبور رزمندگان از اروند مانده استبه گزارش شیرازه، سردار علی فضلی سه شنبه شب (29 فروردین) در دومین یادواره 65 شهید والامقام بخش وراوی شهرستان مهر اظهارداشت: پیروی از ولایت مطلقه فقیه، قانون اساسی و دشمن‌ستیزی سه اصل مهم است که مردم اثبات کردند در مقابله با دشمن چه کوچک و چه بزرگ تاب و تحمل ظلم و جور ندارند و نشانه این ظلم ستیزی حماسه هشت سال دفاع مقدس بود که ملت ما در دفاع از انقلاب اسلامی یک سانتیمتر کوتاه نیامدند.
وی با بیان خاطراتی از عملیات غرور آفرین والفجر 8 در حماسه هشت سال دفاع مقدس افزود: طولانی‌ترین نبرد در هشت سال دفاع مقدس مربوط به عملیات والفجر 8 است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: قریب به 90 درصد از رزمندگان شرکت‌کننده در آن عملیات غرور‌آفرین، بسیجیان بودند همان بسیجیانی که هنوز دنیا در حیرت عبور رزمندگان از اروند مانده است.
سردار فضلی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد در کشور بیان داشت: مشکلاتی به ویژه در حوزه اقتصاد وجود دارد و مردم تمام مشکلات اقتصادی را می بیند اما نادیده می‌گیرند چون شرایط کلان کشور و ارزش های انقلاب را ارزیایی می‌کنند و اصل را بر حفظ انقلاب اسلامی می دانند.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور تصریح کرد: انقلابیونی که امروز پیشکسوت شده‌اند باید مورد احترام قرار بگیرند و تکریم شوند.
وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: دو انتخابات مهم پیش رو است که یک شرایط و آزمون مهم دیگری پیش رو ملت بزرگ ایران است که امیدواریم همانند گذشته از این آزمون سربلند بیرون بیایم و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند چیزی جز جلب رضایت خداوند نباشد.
در ادامه این یادواره فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر نیز خاطرنشان کرد: آمده‌ایم تا در این یادواره به شهدا اعلام کنیم آن محور استقامت و ایستادگی که شما به خاطر آن از جانتان گذشتید حفظ خواهیم کرد و هرگز دچار غفلت و خواب‌آلودگی نخواهیم شد و باید در عمل انقلابی و جهادی از شهدا درس بگیریم.
سرهنگ محمد رسول رضایی اضافه کرد: امروز دشمن قصد دارد از طریق جنگ نرم در عرصه‌های فرهنگی،سیاسی و اقتصادی نفوذ کند اما ما بیدار هستیم زیرا امروز مدافعان حرم،خانه و کاشانه خود را رها کرده‌اند تا بگویند دفاع از انقلاب اسلامی ،خط و مرز نمی‌شناسد و هرجا که اسلام به خطر افتد ما حاضر هستیم و دفاع می‌کنیم.
وی در مورد برگزاری دومین یادواره 65 شهید بخش وراوی نیز گفت: از حدود شش ماه گذشته استارت این یادواره شکوهمند کلید زده شد تا مردم انقلابی گرد هم جمع شوند و روحیه استکبار ستیزی و انقلابی حفظ شود.
منبع: فارس
نظرات بینندگان