کد خبر: ۱۰۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در وراوی:

مصوبه های مجلس باید مطابق با اسلام و قرآن باشد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر در مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای گذرانده شود حتماً باید از منظر فقهای شورای نگهبان عبور کند و در تطبیق با اسلام و قرآن قرار داشته باشد و در غیر این صورت آن را عودت خواهند داد.

به گزارش شیرازه، سردار علی فضلی فرمانده لشکر المهدی (عج) و لشکر 10 سیدالشهدا در زمان 8 سال دفاع مقدس و جانشین سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته در یادواره شهدای 65 شهید بخش وراوی از توابع شهرستان مُهـر گفت: مردم ما سه ویژگی دارا هستند که اولین ویژگی آن‌ها مقید و مطیع ولایت مطلقه فقیه و نائب آقا صاحب‌الزمان (عج) هستند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: دومین ویژگی، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است، اگر در مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای گذرانده شود حتماً باید از منظر فقهای شورای نگهبان عبور کند و در تطبیق با اسلام و قرآن قرار داشته باشد و در غیر این صورت آن را عودت خواهند داد.

سردار فضلی ادامه د اد: سومین ویژگی دشمن‌ستیزی مردم ما است و مردم عزیز ایران اسلامی اثبات کرده‌اند در مواجه و مقابله با دشمن کوچک و بزرگ و مستکبرین که تاب تحمل ظلم و جور را از سوی کسی ندارند.


این مسئول خاطرنشان ساخت: نشانه آن 8 سال دفاع مقدس است، نشانه آن عظمت روحی مردم عزیز و شریف ایران اسلامی است که حضرت امام (ره) فرموده‌اند: انقلاب اسلامی سه‌پایه دارد قرآن، عترت و مردم، مردمی که در دفاع دین خدا و در دفاع از پرچم رسول مکرم اسلام شیعه و سنی خون‌های مقدس و مبارک آن‌ها درهم‌تنیده شد تا در دفاع از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در مقابل دشمن کوتاه نیایند.

سردار علی فصلی جانشین بسیج مستضعفین در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: مردم ما عاشق اسلام و عاشق دین خدا هستند و انقلاب اسلامی را 38 سال از ناملایمات و خطرات گذرانده اند علیرغم موانع و مشکلاتی که وجود دارد، مردم ما همه این موارد را نادیده می‌گیرند، می‌بینند و عرض یابی بسیار دقیقی از همه آن‌ها دارند اما برای مردم آن‌ها اصل نیست بلکه برای مردم ما اصل انقلاب اسلامی است و اصل اسلام است.

فرمانده لشکر المهدی (عج) و لشکر 10 سیدالشهدا در زمان 8 سال دفاع مقدس در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: در شهرستان مُهر خانواده چهار شهیدی، سه شهیدی و دو شهیدی وجود دارد و سلام و درود خدا بر آنان باد.

وی در ادامه گفت: این روحیه انقلابی را باید حفظ کنید و افراد انقلابی که در جمع شما هستند و آن‌ها را می‌شناسید از آن‌ها تکریم کنید و آن‌ها را عزیز بدارید چراکه این افراد سوزنبان این مسیر و این راه هستند.

سردار فضلی در پایان صحبت‌های خود گریزی هم به انتخابات پیش رو زد و گفت: امیدوارم در انتخابات پیش رو یک شرایط بسیار مهمی است و مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی یک آزمون مهمی در پیش خواهند داشت، باید در این انتخابات کاری کنید که جلب رضایت باری‌تعالی حاصل آن باشد.

به گزارش عصر مُهـر، این یادواره به مدت سه شبانه‌روز در حال برگزاری است و در حاشیه این یادواره غرفه‌های مهدویت، ولایت، حجاب و عفاف، شهید و شهادت، کودک قران، نماز، مسجد جامع، پایگاه‌های مقاومت، ایستگاه سلامت و نمایشگاه ادوات و سلاح‌های جنگی، نمایشگاه سوگواره حدیث غربت، ایستگاه صلواتی برای عموم بازدیدکنندگان برپا است.

منبع:  عصر مُهـر

برچسب ها: مهر ، مجلس ، بسیج ، سردار
نظرات بینندگان