کد خبر: ۱۰۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
هفته ششم لیگ دو فوتبال کشور؛

برق جدید شیراز صدرنشینی خود را تثبیت کرد/ پله پله تا صعود به لیگ یک فوتبال کشور

تیم فوتبال برق جدید شیراز موفق شد در یک دیدار خانگی از سد رقیب خوزستانی خود عبور کند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه از هفته ششم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال برق جدید شیراز که در رده نخست جدول رقابت ها قرار دارد میزبان تیم رده دومی نفت امیدیه بود که در نهایت توانست با دو گل حریف خود را شکست دهد.
قبل از برگزاری این دیدار تیم برق جدید با 8 امتیاز صدر نشین گروه بود و نفت امیدیه نیز با7 امتیاز در رده دوم قرار داشت و در واقع این دیدار، مصاف تیم های اول و دوم جدول رده بندی این مسابقات بود. دو تیم هفته گذشته نیز در امیدیه به مصاف هم رفتند که در پایان جدال برق و نفت امیدیه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
در این دیدار که از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم به میزبانی برقی ها از 16:30 در ورزشگاه شهید آیت ا.. دستغیب شیراز برگزار شد، تیم برق جدید شیراز  در نهایت توانست با 2 گل رقیب قدرتمند خود را با شکست بدرقه کند. با این پیروزی برق 11 امتیازی شد و صدرنشینی در گروه دوم را تثبیت کرد.
سعید مرتضوی در دقیقه 57 و رسول بهاروندی در دقیقه 70 برای شیرازی ها گلزنی کردند و نصراله درفشی تنها زننده گل نفتی ها در دقیقه 71 بود.
در دیگر دیدارهای مهم این گروه تیم فوتبال داماش گیلان با یک گل از سد شهرداری فومن گذشت و شهرداری ماهشهر نیز با دو گل از سد شهرداری کاشان گذشت.
در هفته هفتم این رقابت ها برقی ها باید در یک دیدار خارج از خانه به میهمانی شهرداری فومن بروند.

نظرات بینندگان