کد خبر: ۱۰۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرماندار شهرستان نی ریز به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن مطرح کرد؛

بنیاد مسکن نماد خدمت به مردم ومحرومان است

فرماندار شهرستان نی ریز به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن نماد خدمت به مردم ومحرومان است.

به گزارش شیرازه،  بمناسبت گرامی داشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن، رئیس و کارکنان اداره بنیاد مسکن شهرستان نی ریز با فرماندار شهرستان نی ریز دیدار و گفتگو کردند.


محمد رضا امیری فرماندار شهرستان نی ریز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات کارکنان بنیاد مسکن اظهار داشت : بنیاد مسکن نماد خدمت به مردم و از جمله دستگاههایی است که جوشیده از بطن انقلاب می باشد و حقیقتا بنیاد مسکن در عرصه های مختلف در طول سالهای بعد از انقلاب خوش درخشیده است.


وی ادامه داد : بنیاد مسکن به دستور امام خمینی ره تاسیس و در ادامه تاکیدات ایشان و مقامات جمهوری اسلامی مبنی بر خدمت رسانی به محرومان و مقاوم سازی منازل روستاییان ، از ماموریت های اولیه این سازمان میباشد.

فرماندار نی ریز افزود :بنیاد مسکن در زمینه رسیدگی به مناطق اسیب دیده از حوادث،مقاوم سازی منازل روستایی و شهرهای کوچک وهمچنین تهیه و اجرای طرح هادی ،کمک به دهیاری ها ، فعالیت ها و خدمات زیادی به مردم مناطق محروم ارائه داده و تحولی در مناطق روستایی ایجاد نموده است که در خور تقدیر و تشکر می باشد. البته باید این خدمات انجام شده را به مردم گفت و اطلاع رسانی نمود.

در ادامه رئیس بنیاد مسکن شهرستان نی ریز به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله بنیاد ومسکن شهرستان پرداخت و تاکید کرد: در سال 95به 435فقره به مبلغ 6میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اختصاص داده شده است که از این تعداد 105 فقره به افراد تحت پوشش بهزیستی و 50 مورد به افراد تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

همچنین 400 میلیون اعتبار بلاعوض به افراد پرداخت شده و حدود 209قطعه زمین به این افراد به صورت رایگان تحویل داده شد و همچنین بیش از 25پروژه عمرانی در سال 95افتتاح و به بهره برداری رسیده است.


شایان ذکر است میزان تسهیلات ازسال 92 مبلغ 400 میلیون تومان بوده است که این رقم در حال حاضر به به 6 میلیارد تومان افزایش یافته است که به افراد متقاضی پرداخت گردیده است.

منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: مسکن ، نی ریز ، بنیاد مسکن
نظرات بینندگان