کد خبر: ۱۰۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

برگزاری نخستین یادواره سردار شهید مدافع حرم "حاج آزاد خشنود کوهنجانی"

نخستین یادواره سردار شهید مدافع حرم؛ شهید حاج آزاد خشنود کوهنجانی با حضور باشکوه مردم و مسئولین سروستان در حسینه سید الشهداء سروستان برگزار شد.

به گزارش شیرازه،  در آستانه شب شهادت باب الحوائج؛ حضرت امام موسی ابن جعفر(ع)، نخستین یادواره سردار شهید مدافع حرم حاج آزاد خشنود کوهنجانی با حضور باشکوه مردم بصیر، ولایتمدار سروستان و جمعی از مسئولان این شهرستان در حسینیه سیدالشهداء برگزار شد.


در این مراسم که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان و در راستای تجلیل از این  سردار شهید برگزار شد، سرگرد پاسدار محمدعلی اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان در سخنانی کوتاه اظهار داشت: ردای فاخر شهادت زیبنده قامت بندگان خاص و برگزیده خداست.


وی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تاکید کرد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت به معنی پاسداشت ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و یکی از شاخصه های مهم امر به معروف می باشد.

سرگرد اکبری در ادامه سخنان خویش ضمن بیان برخی ویژگی های شاخص سردار شهید حاج آزاد خشنود گفت: رسیدن به فوز عظیم شهادت راهی جز ایمان به خدا و اخلاص در عمل و حرکت در مسیر ولایت امکان پذیر نیست و همه این ویژگی ها را می توان در گفتار و رفتار سردار شهید حاج آزاد خشنود مشاهده کرد.


در ادامه این مراسم حجت الاسلام محرابی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم بصیر و ولایتمدار شهرستان سروستان در این مراسم از مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم تجلیل کرد و اظهار داشت: هدف از ترویج فرهنگ شهید و شهادت؛ احیای ارزش های اسلامی است.


وی در ادامه این مطلب افزود: ایمان راسخ به خدا، تقوا محوری، ولایتمداری و تلاش در جهت حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم از جمله ویژگی های عمومی فرهنگ شهید و شهادت می باشد.


وی در جمع بندی سخنان خویش ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا تا پیروزی کامل اسلام و ظهور حضرت ولی عصر(عج) تصریح کرد: قطعا با وحدت و یکدلی بیش از پیش آحاد جامعه اسلامی می توان بر عموم مشکلات فائق آمد و زمینه حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم؛ مهدی موعود(عج) را فراهم کرد و این امر میسر نخواهد شد جز با بصیرت افزایی و حرکت مستمر و مقتدر در مسیر ولایت که مطمئن ترین راه است.


مداحی و ذکر مصیبت اهل بیت پیامبر(علیهم السلام) توسط حاج اقا طاهری از دیگر برنامه های این مراسم بود.


گوشه هایی از این مراسم باشکوه از نگاه دوربین


منبع: سروستان ما

نظرات بینندگان