کد خبر: ۱۰۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶

رونمایی از دومین کتاب سیده مهتاب نبوی دانش آموز معلول شیرازی

مدیر کل آموزش و پرورش فارس از رونمایی دومین کتاب سیده مهتاب نبوی دانش آموز معلول شیرازی خبر داد.
رونمایی از دومین کتاب سیده مهتاب نبوی دانش آموز معلول شیرازیبه گزارش شیرازه، حمید رضا آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس در مراسم رونمایی از کتاب «تا بی نهایت» نوشته سیده مهتاب نبوی گفت: سیده مهتاب نبوی یک الگوی شایسته برای نوجوانان و جوانان است و با وجود معلولیت جسمی توانسته با اراده و ایمانی قوی محدودیت ها ی خود را پشت گذاشته و استعداد های خود را شکوفا کند.
 
آذری افزود: هر انسانی می تواند با  اراده و ایمان قوی به بسیاری از  خواسته های خود دست یابد.
 
وی با اشاره به تاثیر وراثت، محیط و اراده در زندگی انسان ها ادامه داد: اراده بیشترین نقش را در تربیت و رشد انسان ها دارد و چه بسیار افرادی که با وجود شرایط نامطلوب وراثتی و محیطی ، تنها با اراده ای قوی توانسته اند به موفقیت های زیادی دست یابند و سیده مهتاب نبوب نیز از جمله این افراد می باشد.
 
آذری با تاکید برلزوم ایجاد شرایط مناسب  برای ظهور و بروز استعداد های دانش آموزان در مدارس گفت: در همین راستا طرح شهاب  با هدف شناسایی و هدایت استعداد های دانش آموزان در مدارس فارس راه اندازی شده و هم اکنون بسیاری از دانش آموزان فارس تحت پوشش این طرح قرار دارند.
 
گفتنی است این کتاب  دومین  نوشته مهتاب  است و اولین کتاب این دانش آموز کوشا نیز با عنوان  «از نگاه مهتاب» در سال های قبل منتشر شده است.
 
سیده مهتاب نبوی علاوه بر نوشتن این دو کتاب در جشنواره ها و مسابقات مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی نیز موفق به کسب عناوین مختلف استانی و کشوری شده است.
نظرات بینندگان