کد خبر: ۱۰۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

افتتاح مجتمع ورزشی روستایی خیرساز در خنج فارس

بزرگترین مجتمع ورزشی روستایی جنوب کشور با صرف 86 میلیارد ریال که حمید محمدپور یکی ازخیران روستای سده از بخش مرکزی شهرستان خنج هزینه آن را تامین کرده است در این روستا افتتاح شد.
به گزارش شیرازه مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه افتتاح این مجتمع ورزشی بیان داشت: این مجتمع که در زمینی با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع با ظرفیت پنج هزار نفر ساخته شده، دارای 2 سالن سرپوشیده ورزشی با برخورداری از تجهیزات مدرن، سالن بدنسازی ویژه بانوان و آقایان، زمین فوتبال، والیبال و بسکتبال است.
وی افزود: هم اینک مجموعه سرانه فضای ورزشی اعم از اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز در شهرستان خنج برای هر نفر، یک متر و 44 صدم مترمربع است که با احتساب این مجموعه ورزشی روستایی و چهار طرح ورزشی دیگر که در این منطقه در دست احداث است، سرانه فضای ورزشی برای هر نفر به 2 برابر خواهد رسید.
پدر پیوند کبد ایران و از چهره های ماندگار کشور نیز در این آیین اظهار داشت: حمید محمد پور، بانی احداث این مجتمع ورزشی روستایی تا کنون علاوه بر شهرستان خنج، خدمات ارزنده دیگری در زمینه ساخت بیمارستان، درمانگاه و همچنین دیگر امور عام المنفعه در سایر نقاط استان فارس انجام داده که ستودنی و قابل تقدیر است.
دکتر سید علی ملک حسینی، ضمن قدردانی از خدمات این خیر خنجی، گفت: انتظار این است که اعمال خوب و خیرخواهانه این فرد خیراندیش، سرمشق و الگویی برای صاحبان مال و ثروت قرار گیرد و آنها نیز در این مسیر گام بردارند.
وی افزود: با توجه به اینکه این جهان زود گذر و فانی است، شایسته است در زمان حیات خود با انجام فعالیت های نیک و انساندوستانه، توشه آخرت خود را پربار سازیم.
حمید محمدپور، خیر خنجی نیز با ابراز خرسندی از فعالیت های خیرخواهانه ای که تا کنون در زمینه ساخت درمانگاه، مسجد و اماکن ورزشی در شهرستان خنج و سایر نقاط استان فارس انجام داده است، اظهار داشت: همواره از خداوند طلب کرده ام در ادامه این مسیر یاریم دهد.
دراین آیین که شماری از مدیران کل استانداری فارس و مسئولان این استان حضور داشتند از خدمات حمید محمدپور خیر شهرستان خنج قدردانی شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، خنج ، احبار ورزشی
نظرات بینندگان