کد خبر: ۱۰۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

مسابقات قرآنی ورزشکاران استان فارس با معرفی برترین ها به پایان رسید

نفرات برتر سومین دوره مسابقات قرآن‌کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس که با حضور 200شرکت کننده برگزارشد، معرفی شدند.
به گزارش شیرازه سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان فارس، در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار  شد.
در این رقابت ها شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ده جزء، حفظ یک جزء، تفسیر موضوعی و حفظ احادیث موضوعی ویژه آقایان و بانوان در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال ویژه ورزشکاران و جوانان و رده سنی آزاد ویژه کارکنان، از ۲۰ شهرستان استان فارس با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 در بخش برادران، رشته ترتیل ورزشکاران محمدباقر روشن دل از شهرستان فسا عنوان نخست را کسب کرد،مصطفی نظری از شهرستان استهبان مقام دوم را بدست آورد و ابراهیم علی پور از شهرستان مهر سوم شد.
دررشته ترتیل جوانان جواد پور بحرانی از شهرستان شیراز اول شد، مهدی رحمانی از شهرستان نورآباد ممسنی عنوان دوم را کسب کرد و مجید مرادی از زرین دشت مقام سوم را بدست آورد و در بخش ترتیل کارکنان اسماعیل قاطعی از شهرستان اقلید مقام نخست را کسب کرد.

مسابقات قرآنی ورزشکاران استان فارس با معرفی برترین ها به پایان رسید

در رشته قرائت ورزشکاران،محمد مهدی روحانی از شهرستان سروستان اول شد، محمد امین رحیمی حقیقی از شهرستان استهبان مقام دوم را بدست آورد  ومحمد باقر قربانی از شهرستان اقلید عنوان سوم را کسب کرد.
 دررشته قرائت جوانان، هادی افخمی،سید محمد علی سجادیان وپیمان رضایی هر سه از شهرستان شیراز مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته ترجمه و مفاهیم جوانان محمد مهدی روحانی از شهرستان سروستان مقام اول را بدست آورد و دربخش ورزشکاران محمد علی روحانی از شهرستان سروستان مقام نخست را کسب کرد ومحمد صادق آوند از شهرستان فسا دوم شد.
 در رشته احادیث موضوعی کارکنان ، حسن فداکاری از شهرستان استهبان عنوان نخست را کسب کرد و در بخش ورزشکاران رسول تاجی از شهرستان استهبان  و محمد حسین استواری مقدم از شهرستان سروستان مقام اول و دوم را بدست آوردند
 در بخش حفظ قرآن ده جزء جوانان، صالح شفیعی از شهرستان اقلید عنوان اول را کسب کرد و محمدرضا امیری از شهرستان زرین دشت دوم شد.
در بخش حفظ قرآن یک جزء جوانان، علی آبتین از شهرستان زرین دشت مقام اول را کسب کرد،میر حسام کبرایی و محمد حسین اسماعیلی از شهرستان آباده دوم و سوم شدند.
در بخش حفظ قرآن یک  جزء  ورزشکاران، سجاد کاظمی از شهرستان اقلید عنوان نخست را کسب کرد،محمد حسین رحیم زاده از شهرستان فسا مقام دوم را کسب کرد ومحمد حسین امیری از شهرستان سروستان سوم شد.

منبع:برنا

نظرات بینندگان