کد خبر: ۱۰۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
شنیده های لامرد؛

از دعوا بر سر ستاد روحانی در لامرد تا نقشه های یک بنگاه اقتصادی برای انتخابات

شنیده ها در لامرد نشان میدهد این روزها بازار دعواها و نقشه های انتخاباتی داغ هست و سیاسیون در گیرو دار این اتفاقات روز و شب می گذرانند.

به گزارش شیرازه، شنیده شده مسئول یک بنگاه اقتصادی با ورود به لامرد و حمایت های افرادی چون سید ع م ل، و س ه ح، بدنبال حذف عبدالرضا منصوری رییس شورای تدبیر و امید و مسئول ستاد روحانی در دوره قبل بوده است. 

وی با اینکار در تلاش بود تا بتواند دو مهره مُهری ( آقایان "م پ" و "م الف" ) را جایگزین وی کند و راه نفوذ در انتخاب مدیران آینده شهرستان را برای خود باز بگذارند که با مخالفت اصلاح طلبان شهرستان این امر تا به امروز منتفی شده و مهمترین گزینه عبدالرضا منصوری مسئول ستاد روحانی در دور قبل بوده است.

در آخرین لحظات نوشتن این خبر مطلع شدیم این کش و قوس ها به پایان رسیده و انتصاب سید محسن علوی نماینده لامرد و مهر در مجلس بعنوان رئیس ستاد روحانی رسما تایید شده است.

از شواهد امر چنین به نظر می رسد که جناب نماینده جهت جلوگیری از ورود این رئیس بنگاه اقتصادی خود وارد کارزار گردیده است.

شنیده شده است که برخی بدنبال ائتلاف هستند

یکی از بنگاه های اقتصادی شهرستان که اقدامات سیاسی آن صدای دوست و رفیق را هم درآورده، با وجود آنکه اعلام کرده بود در انتخابات دخالت نخواهد کرد، با ورود به این امر و رایزنی با چهره های شاخص بدنبال ارایه لیست بود که با برخورد تند و مخالفت برخی مواجه شده است.

شنیده ها حاکیست رئیس این بنگاه اقتصادی در چند شب گذشته با تشکیل جلسه ای که تعداد آن اندک بوده در محل مهمانسرای کارخانه سیمان طبق رایزنی ها با یکی از چهره های اصولگرا، که در ادوار گذشته نامزد انتخابات مجلس شده و سیاسیون، برخی اعضای شورای فعلی را از نیروهای وی میدانند، وارد مذاکره شده و در حال نهایی کردن لیست مورد حمایت خود می باشند. 

تا کنون آقایان 4 نفر از نامزدهای انتخابات بعنوان کاندیداهای مورد حمایت این بنگاه اقتصادی  معرفی شده اند.


 شنیده شده است که ؛ یکی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر لامرد و عضو فعلی شورای شهر لامرد، که ساخت جاده جدید فرودگاه توسط وی حاشیه ساز شده بود ، اقدام به برگزاری مهمانی با حضور بیش از 300 نفر از اقوام خود در منزل مسکونی خویش نموده که این میهمانی با انتقادات تند تنی چند از حاضرین همراه بوده است، اینگونه که به نظر می رسد عملکرد بسیار بد برخی اعضای شورای چهارم حتی با شام دادن وعده های جدید هم قابل دفاع نیست. 


شنیده شده است که ؛ "الف ح" یکی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر لامرد که از حمایت طیف "ز" در انتخابات پیشرو برخوردار است با حضور در یکی از باشگاه های بدنسازی شهر اقدام به تبلیغات حضوری و جمع آوری رای نموده است.

شنیده شده است که ؛ شب گذشته منزل مسکونی "الف ح" یکی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر لامرد بسیار شلوغ بوده و از ترکیب حاضرین چنین استنباط شده است که ائتلافی در حال شکل گیری است،  باید منتظر روزهای آینده که آبستن حوادث بسیاری خواهد بود،  ماند.


شنیده شده است که ؛ مهندس "و " از کارشناسان دفتر فنی استانداری فارس که از پروژه معروف پل توکلی بازدید نموده، با توجه به اشکالات فنی موجود در این پل و مکاتبات و گزارشات انجام شده اظهار داشته "تا زمانی که من در این پست هستم اجازه بهره برداری از این پل را نخواهم داد".

گفته می شود این پل قرار بود با هزینه 647 میلیون تومانی احداث شود و هم اکنون هزینه آن به یک میلیارد تومان رسیده!! و  حتی در بودجه سال 96 هم مجددا دو میلیارد برای تکمیل آن در نظر گرفته شده است.  


شنیده شده است که ؛ یکی از کاندیداهای انصرافی ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم مادر یکی از سرداران سپاه، با گلایه و انتقاد از "م ج"  عضو فعلی شورای اسلامی شهر لامرد ، به وی گفته است؛ پل توکلی که متاسفانه بنام ما تمام شد و آبروی ما رفت و هنوز هم بلاتکلیف است. با این همه کاری هم برای ما نکردید.

 به ما قول دادید که یک مسیر را برایتان آسفالت می کنیم! حداقل بیایید و یک باند را برای ما آسفالت کنید!!

منبع:  لامرود
نظرات بینندگان