کد خبر: ۱۰۹۱۸۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

معرفی مسؤولان ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در فارس/ رئیسی به شیراز می‌آید

قائم مقام ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی در فارس گفت: حجت الاسلام رئیسی نماینده یک حزب و گروه خاص نیست و به نمایندگی از سوی اقشار گوناگون مردم وارد عرصه انتخابات شده است.
به گزارش شیرازه، در نشست خبری روز گذشته ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان فارس حجت الاسلام محی‌الدین طاهری به عنوان رئیس شورای راهبری، دکتر محسن فروردین و دکتر مجید فروردین به ترتیب به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد استان و مصطفی مشفقیان نیز به عنوان دبیر ستاد و مسؤول روابط عمومی معرفی شدند.

قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان فارس در ابتدای این نشست خبری با اشاره به رویکرد این ستاد در جذب اقشار مختلف مردم اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی نماینده یک حزب و گروه خاص نیست و به نمایندگی از سوی اقشار گوناگون مردم وارد عرصه انتخابات شده است.

مجید فروردین افزود: حجت الاسلام رئیسی رقیب اصلی خود را فقر و فساد و بی عدالتی می داند و ناکارآمدی دولت فعلی در از بین بردن مشکلات اقتصادی و... موجب شده که وی با توجه به ظرفیت های بسیار کشور در این عرصه ورود پیدا کند.

وی افزود: حجت الاسلام رئیسی در این دوره از انتخابات نامزد پوششی ندارد و برای ماندن و پیروزی آمده است.

فروردین در ادامه درباره مسائل مطرح شده در خصوص برخورد با برخی فرهنگیان طرفدار رئیسی نیز گفت: ما نیز خبرهایی در این مورد شنیده ایم که اگر صحت داشته باشد باید گفت که این برخوردها درست نمی باشد به ویژه از طرف دولتی که خود مدعی دموکراسی و آزادی بیان است.

وی همچنین تصریح کرد: در این انتخابات دکتر سعید جلیلی نیز به طور رسمی از رئیسی حمایت کرده است.

فروردین همچنین شماره 38436459 را به عنوان تلفن تماس مرکزی این ستاد معرفی کرد و اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی ظرف 10 روز آینده به شیراز سفر می کند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
3
حجت الاسلام رئیسی نماینده یک حزب و گروه خاص نیست و به نمایندگی از سوی اقشار گوناگون مردم وارد عرصه انتخابات شده است.خ خ خ خ خ خ خ خ خ
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
2
سید عزیز بیا که منتظریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
3
خبر آمد خبري در راه است .....
ناشناس
... خبر آمد خبری در راهست
سرخوش آن دل که از آن آگاه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
چشم ها منتظر// قلب ها امیدوار// سید ابراهیم بت ها را بشکن