کد خبر: ۱۰۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

کشف دلارهای جاسازی شده در کت

معاون آگاهی پلیس فرودگاههای کشور گفت: در دو پرونده جدا ماموران فرودگاه امام(ره) موفق به کشف 26 هزار دلار استرالیا و 91 تلفن گوشی همراه آیفون قاچاق شدند.
کشف دلارهای جاسازی شده در کتبه گزارش شیرازه، سرهنگ سید محمد علی هاشمی معاون آگاهی پلیس فرودگاههای کشور با اشاره به کشف کالا و ارز قاچاق به ارزش تقریبی  ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی در فرودگاه بین المللی امام خمینی گفت: کارکنان گیت بازرسی فرودگاه در بازرسی از  بار مسافران این کالاهای قاچاق را کشف کردند.

وی از کشف گوشی‌های قاچاق آیفون قبل از ورود به کشور خبر داد و افزود: کارکنان پلیس فرودگاه  امام(ره) هنگام بررسی و کنترل مسافران وروی از کشور امارات (دبی)به شخصی در  مظنون شده و پس از بازرسی  وسایل همراه این مسافر تعداد۹۱ گوشی تلفن همراه آیفون به ارزش تقریبی ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  که به طرز ماهرانه ای در بسته های شکلات جاسازی شده بود ،کشف کردند.

معاون آگاهی پلیس فرودگاه های کشور ادامه داد: در پرونده ای دیگر کارکنان گیت بازرسی پلیس در بازرسی بدنی از شخصی مبلغ ۲۶ هزار و ۱۰۰ دلار استرالیا معادل ۷۰۴ میلیون ریال که به طرز ماهرانه ای در جیب کت جاسازی شده بود،کشف کردند.

وی گفت :متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شدند.
منبع: میزان
نظرات بینندگان