کد خبر: ۱۰۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

باشگاه های ورزشی فارس از نظر مالی ضعیف هستند/غیرت و تعصب جوانان فارسی مثال زدنی است

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ضمن دیدار با بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه برق جدید شیراز، قول مساعد داد به این تیم در حال صعود کمک نماید.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه تیم فوتبال برق جدید شیراز یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشد و ولی متاسفانه این باشگاه نیز همانند فجرشهید سپاسی از مشکلات عدیده مالی رنج می برد.
به همین منظور حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس در دیدار با بازیکنان و کادر فنی این باشگاه اظهار داشت: ورزشکاران ما در رشته های مختلف ورزشی با تعصب و غیرت مثال زدنی خود علیرغم مشکلات مالی قادر خواهند بود دست به کارهای بزرگ بزنند و کادر فنی و اعضای تیم فوتبال آینده سازان برق جدید فارس هم از این قاعده مستثنی نیستند و با شناختی که از شما عزیزان دارم مطمئنا با موقعیتی که در جدول رده بندی دارید می توانید به راحتی به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کنید و برای فوتبال فارس افتخار کسب نمایید.
وی با تاکید بر اینکه شما شخصیت قهرمانی دارید افزود: قرار گرفتن در صدر جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و مدعی صعود به لیگ بالاتر تصادفی نبوده و این نشان از توان و زحمات شما و غیرت و تعصبتان بوده است.

باشگاه های ورزشی فارس از نظر مالی ضعیف هستند/غیرت و تعصب جوانان فارسی مثال زدنی است

وی افزود: در استان فارس باشگاه های ورزشی از نظر مالی ضعیف هستند و در وضعیت مناسبی قرار ندارند و نمی توانند بازیکنان و کادر فنی را تامین کنند اما شما با غغیرت و مردانگی و تعصب، فعل خواستن را به خوبی صرف کردید و موجب بالندگی استان گردیده اید.
مردم استان و شهر شیراز از شما به عنوان نماینده فارس انتظار دارند چون شما یک باشگاه مردمی هستید و مردم پشتوانه شما هستند بنا براین به مسایل حاشیه ای توجه نکنید و فقط به فکر موفقیت و صعود باشید بنابراین انتظار داریم با تلاش و جدیت ادامه دهید و ما هم در حد توان به شما کمک خواهیم کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان با تاکید براینکه در صورت پیروزی در بازیهای آینده همانند گذشته به شما پاداش خواهیم داد گفت: انشالله در دیدارهای باقی مانده در صورت پیروزی و موفقیت قطعا پاداش شما محفوظ خواهد بود.


نظرات بینندگان