کد خبر: ۱۰۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی فارس:

طبق منشور حقوق شهروندی نباید با افراد حامی کاندیدا برخورد شود

قائم مقام ستاد مرکز انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان فارس خاطرنشان کرد: در روزهای آینده نیز سخنرانان مطرح کشوری در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی به شیراز و شهرستان‌های استان فارس سفر کرده و به سخنرانی می‌پردازند.

به گزارش شیرازه، مجید فروردین قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان فارس در نشست خبری امروز در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: شنیده ایم که با برخی افراد که در بیانیه هایی مختلف از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی حمایت کرده اند، برخورد شده است و قائدتا نباید با توجه به انتشار منشور حقوق شهروندی چنین برخوردی صورت پذیرد.

قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان فارس ابراز داشت: در حال حاضر دفاتر انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان‌های مختلف استان فارس فعال شده است.

فروردین به اهداف حضور حجت‌الاسلام رئیسی در صحنه انتخابات اشاره کرد و گفت: این کاندید ریاست جمهوری تا پایان رقابت در صحنه می‌ماند و رقیب اصلی را فقر، بیکاری، تبعیض و افزایش فاصله طبقاتی می‌داند.

وی با اشاره به ناکارآمدی دولت در بخش‌های مختلف بیان کرد: شرایط فعلی نشان می‌دهد تفکر متکی به نگاه فرامرزی برای برطرف کردن مشکلات وجود دارد اما این درحالی است که امروز بسیاری از مشکلات در درون کشور با متکی به توانمندی‌های داخل قابل برطرف شدن است.

قائم مقام ستاد مرکز انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان فارس خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی به دعوت مردم وارد صحنه انتخابات شده و شعار او نیز بر اساس واقعیت‌های روز جامعه است.


فروردین گفت: امروز شاهد کند شدن اقتصاد ناشی از کننترل تورم هستیم و باید این مهم به عنوان یکی از مشکلات اصلی کشور برطرف شده و مردم رونق در اقتصاد را تجربه کنند.

وی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی وارد صحنه انتخابات شده تا با شعار حفظ کرامت انسانی فاصله‌های طبقاتی را کاهش داده و قوانین کشور از جمله ایجاد یک میلیون اشتغال را به معنای واقعی عملیاتی کند.

قائم مقام ستاد مرکز انتخابات حجت‌الاسلام در استان فارس تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی معتقد است نمی‌شود، نمی‌توانیم و امکان ندارد در برنامه‌های کشورجایگاهی ندارد و باید در تمام عرصه‌ها می‌توانیم نهادینه شود.

فروردین بیان کرد: علاوه بر ستاد مرکزی انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی دو ستاد دیگر نیز شامل ستاد کار و کرامت و همچنین ستادمردمی در شهرشیراز و استان فارس به صورت رسمی فعالیت می‌کنند.

رضا کوهی 36 (2)

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری به عنوان رئیس شورای راهبردی، محسن فروردین رئیس، هدایت‌الله طاهری مسئول امور شهرستان‌ها، سیدابراهیم حسینی مسئول ستاد مرکزی و مصطفی مشفقیان نیز به عنوان دبیر و مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در استان فارس منصوب و به فعالیت‌های انتخاباتی می‌پردازند.

قائم مقام ستاد مرکز انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان فارس خاطرنشان کرد: در روزهای آینده نیز سخنرانان مطرح کشوری در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی به شیراز و شهرستان‌های استان فارس سفر کرده و به سخنرانی می‌پردازند.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری موج ما

نظرات بینندگان