کد خبر: ۱۰۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
هفته آخر لیگ یک فوتبال کشور؛

دیدار سرنوشت ساز در انتظار فجرشهید سپاسی/ روند رو به رشد فجری ها با تغییر مدیرعامل

در هفته آخر لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در یک دیدار فوق العاده حساس میهمان الومینیوم اراک خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در هفته آخر لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در یک دیدار فوق العاده حساس میهمان الومینیوم اراک خواهد بود.

باشگاه فجرسپاسی با ایجاد تغییراتی  در راس مدیریت باشگاه بسیار متحول شده و در 5 هفته پایانی به اندازه کل لیگ امتیاز کسب کرده و حالا چشم به دیدار نهایی لیگ برابر الومینیوم اراک دوخته است. فجری با 33 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارند، در حالی که مهمترین رقیب آنها برای سقوط فقط یک امتیاز با آنها فاصله دارد.


تیم فجرسپاسی با برد در دیدار فردا تا حد زیادی امیدوار خواهد بود که در لیگ دسته اول باقی بماند، زیرا رقبای انها یعنی تیم های خیبر خرم آباد و ایرانجوان بوشهر نیز جایگاه متزلزلی در جدول رده بندی مسابقات دارند.

رسول فلاح مدیرعامل جدید باشگاه فجرسپاسی اگر بتواند تیم را در لیگ دسته اول حفظ کند دست به کار بسیار بزرگی زده است، زیرا تا چند هفته قبل کمتر کسی در استان فارس امید به حفظ فجرشهید سپاسی داشت، اما فلاح نشان داد که کار خود را بلد است و توانست با بازگرداندن روحیه از دست رفته، تیم را به ادامه رقابت ها امیدوار نگه دارد.

امیدواریم این اتفاق خوشایند برای باشگاه فجرسپاسی رخ دهد تا تنها باشگاه ارزشی دنیا کماکان به حیات خود ادامه دهد. باشگاهی که خانه امید هزاران جوان شیرازی است.

لازم به ذکر است که تیم فجر شهید سپاسی در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال مقابل آلومنیوم اراک به میدان می‌رود. این دیدار ساعت 17 روز دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی اراک به داوری اشکان خورشیدی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان